3 Burk??

Froddan

Ny medlem
Gick med
27 Mar 2006
Hoj
KTM DUKE
Tja

har haft lite strul med min fr 900r under tidiga våren med dirvrese kopplignsproblem(är nu löst)

Hojen har gått klockrent men stått still i en vecka nu pga olykan som hände på Sviestadsbanan i tisdags då en i min bekantskaps krest förolyckades.
Efter en mycket låg vecka bestämde jag mig för att ta ett varav på hojen i går eftermiddag. Tll min förvåning går hojen bara på tre burk samt att det smäller i röret (baktänder). stifften har endats gått 50 mil och är nya för iår.

Finns det nån som kan ge mig tipps om vart jag sak börja leta så slipper jag riva halva hojen

mvh john

Froddan skrev:
2181068 Tja

har haft lite strul med min fr 900r under tidiga våren med dirvrese kopplignsproblem(är nu löst)

Hojen har gått klockrent men stått still i en vecka nu pga olykan som hände på Sviestadsbanan i tisdags då en i min bekantskaps krest förolyckades.
Efter en mycket låg vecka bestämde jag mig för att ta ett varav på hojen i går eftermiddag. Tll min förvåning går hojen bara på tre burk samt att det smäller i röret (baktänder). stifften har endats gått 50 mil och är nya för iår.

Finns det nån som kan ge mig tipps om vart jag sak börja leta så slipper jag riva halva hojen

mvh john

Den är nog lika ledsen som du....... :(

Är allting orginal i motor och förgaseri?
En förgasare som har hängt upp sig.
Flottörnivå
För stora lågfartsmunstycken.

3 burk

Mats757 skrev:
2181228 Den är nog lika ledsen som du....... :(

Är allting orginal i motor och förgaseri?
En förgasare som har hängt upp sig.
Flottörnivå
För stora lågfartsmunstycken.

Motor och förgasare är org. förutom att det sitter ett filter från kn, samt dynojet-kit och ett rör från w&h

har aldrig varit något probblem tidigare.
är det bara att riva tanken och kolla stiften eller kan det vara skit i förgasren?

Froddan skrev:
2181274 Motor och förgasare är org. förutom att det sitter ett filter från kn, samt dynojet-kit och ett rör från w&h

har aldrig varit något probblem tidigare.
är det bara att riva tanken och kolla stiften eller kan det vara skit i förgasren?

Sök på Dynojetkit, så kommer du på ganska snart att du ska ta bort det.
Dom slits med blixtens hastighet, och den går för fett efter tag. Speciellt på lågfart.
Anders Brink har en tämligen bestämd uppfattning om hur det är med den saken.

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg