2xhusa 650 SM -04, YZ -99, KX -04 stulna i halmstad!

husa0wner

Ny medlem
Gick med
28 Feb 2004
Hoj
Husaberg Fs650e -04, Yamaha yz450f -04
Jahoop.. då va de dags igen.

Natten tills i onsdags 050828 fick vi inbrott i vårat garage i holm ca 1 mil utanför halmstad. Sammanlagt fick dom med sig 3 crosscyklar, 3 supermotarder, 1 fastfify varav 1 husa, 1 cross, och fastfyftyn hittades en bit från brottsplatsen.

Lite kännetecken:

Hoj #1 Husaberg 650 -04 (XDE920) miniblinkers fram å bak, regplåt flyttad in i hjulhuset, alu tanklock, crashpuckar bak, annars standard gul och blå.

Hoj #2 Husaberg 650 -04 (UHK228) moddad bakdel, FP helsystem, regplåt och baklyckta flyttad in i hjulhuset, sliten sadel (det blåa har färgat av sig på de gula), slitet bakdäck som fan, annars standard gul och blå.

Hoj #3 Kawasaki 250 KX -04 Helt i originalskick förutom gröna baksidokåpor ist för svarta eller vita, start nr 471, renthalstyre fatbar nytt drivpaket, frächa däck, trimslutdämp.

Hoj #4 Yamaha 250 YZ -99 Renthalstyre fatbar, sliten sadel, ny framskärm, avgasläckage, slitna tankdekaler.

Det var vad ja kunne komma på för tillfället.. Ni kan väl hålla ögon och öron öppna e ni hyggliga..

Är det ngt så bara ring:

Jimmy: 0705795733
Emil: 0703138394
Fredrik: 0705158789

Tack så länge!

Last edited:
husa0wner skrev:
Jahoop.. då va de dags igen.

Natten tills i onsdags 050828 fick vi inbrott i vårat garage i holm ca 1 mil utanför halmstad. Sammanlagt fick dom med sig 3 crosscyklar, 3 supermotarder, 1 fastfify varav 1 husa, 1 cross, och fastfyftyn hittades en bit från brottsplatsen.

Lite kännetecken:

Hoj #1 Husaberg 650 -04 (får uppdatera regnr lite senare) miniblinkers fram å bak, regplåt flyttad in i hjulhuset, alu tanklock, crashpuckar bak, annars standard gul och blå.

Hoj #2 Husaberg 650 -04 (UHK228) moddad bakdel, regplåt och baklyckta flyttad in i hjulhuset, sliten sadel (det blåa har färgat av sig på de gula), slitet bakdäck som fan, annars standard gul och blå.

Hoj #3 Kawasaki 250 KX -04 Helt i originalskick förutom gröna baksidokåpor ist för svarta eller vita, renthalstyre fatbar nytt drivpaket, frächa däck, trimslutdämp.

Hoj #4 Yamaha 250 YZ -04 Renthalstyre fatbar, sliten sadel, ny framskärm, avgasläckage, slitna tankdekaler.

Det var vad ja kunne komma på för tillfället.. Ni kan väl hålla ögon och öron öppna e ni hyggliga..

Är det ngt så bara ring:

Jimmy: 0705795733
Emil: 0703138394
Fredrik: 0705158789

Tack så länge!

fy fan va tråkigt

Hämta upp mig med bilen så tar jag mitt baseball trä så åker vi ut & letar! :fatta!

Fy f*n vad det är tråkigt när folk inte kan skilja på mitt å ditt, de snodde min KTM 625 motard natten mellan 29-30/8, hittade den senare på dagen 100meter hem i från, så j*vla tråkigt de hade klippt sönder bromsskivan och klossarna var kass.. :mad: :kocko

stryk ska de ha :fatta! :död

ahmen vafan vad synd. Jag har aldrig sagt "jag lider med dig" innan, men nu säger jag ta mej fan det. JAG LIIIIDER MED DIG.

FUBAR skrev:
ahmen vafan vad synd. Jag har aldrig sagt "jag lider med dig" innan, men nu säger jag ta mej fan det. JAG LIIIIDER MED DIG.

Tack som fan!
emil har fått 2 samtal i dag ang span på husorna.. en utav husorna hade varit synlig vid kärleken mot frennarp sen mot sannarp.. har letat som ett cp men inte sett ngt själv... men vi har lagt ut många krokar, så får hoppas dom åker dit förr eller senare.

Take care mvh jimmy.

Dom ska bara åka fast! Fy Fan! Alla dessa på en gång! :mad:

Jag lider värkligen med dig med.

/Regards Cel

husa0wner skrev:
Tack som fan!
emil har fått 2 samtal i dag ang span på husorna.. en utav husorna hade varit synlig vid kärleken mot frennarp sen mot sannarp.. har letat som ett cp men inte sett ngt själv... men vi har lagt ut många krokar, så får hoppas dom åker dit förr eller senare.

Take care mvh jimmy.

FY FAN SÄGER JAG BARA FÖRST OAVSÄTT!!
Sen undrar jag om du o nån till körde i stan (Halmstad) för några dagar sedan (max 3veckor) på två husor i skinnställ? Om det är de hojjarna så vet jag ju hur de ser ut och låter och jag LOVAR att hålla ögonen extremt öppna! Tar nummret till din mobil då jag är nyinflyttad i stan och kör/går/cyklar omkring en hel del! MVH Nicholas

Last edited:
Nexor skrev:
FY FAN SÄGER JAG BARA FÖRST OAVSÄTT!!
Sen undrar jag om du o nån till körde i stan (Halmstad) för några dagar sedan (max 3veckor) på två husor i skinnställ? Om det är de hojjarna så vet jag ju hur de ser ut och låter och jag LOVAR att hålla ögonen extremt öppna! Tar nummret till din mobil då jag är nyinflyttad i stan och kör/går/cyklar omkring en hel del! MVH Nicholas

Var det ett husaställ och ett svart ställ så va de vi....
det sitter ett fp på den ena och ett original på de andra.
Ja tack så mycket får du järna göra...
ha de!

Back