Ninja-Lisa
Sporthojsnörd
enduroemil skrev:2295836Som mina midja kanske?Måste fan mäta, återkommer med resultat
![]()
Jag mätte precis för jag blev så nyfiken. Har exakt 60 cm runt midjan. Hur kan han ha 60 runt armarna? Så... groteskt!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
enduroemil skrev:2295836Som mina midja kanske?Måste fan mäta, återkommer med resultat
![]()
Mackz skrev:2296326Nej, nej. Det är endast stort mått som gäller. Fråga den här killen!
Haha, skulle vilja se er två bredvid varandraanja skrev:2296358Jag mätte precis för jag blev så nyfiken. Har exakt 60 cm runt midjan. Hur kan han ha 60 runt armarna? Så... groteskt!
Måste bara ha sprutat in olja i musklerna, ser sjukt ut iaf. :kockoMackz skrev:2296326Nej, nej. Det är endast stort mått som gäller. Fråga den här killen!
Mr. Olympia 8 gånger, jisses. Ser iaf onormalt ut tycker jag.toca1 skrev:
OMGtoca1 skrev:
Det där såg fan inte helt normalt ut.Mackz skrev:2296326Nej, nej. Det är endast stort mått som gäller. Fråga den här killen!
![]()

toca1 skrev:

IronMike skrev:229655960 cm verkar inte vara så mkt ..jag har 44. ok 16 cm kvar men de finns ju bjässar på gymmet som har dubbelt så stora armar som jag![]()
men han bänkar ganska mkt![]()

Dee_cati skrev:2297102
Ok om Samuelsson inte har knaprat speciellt mycket annat än kost-tillskott iofs.

toca1 skrev:2297269Han har med största sannolikhet tryckt lika mycket som dom "andra" strongMAN killarna.
Men vi vill naturligtvis tro att alla framgångsrika Svenskar är bättre än dom där fuskande knarkarna....
Gäller alla sporter UTAN undantag (tror jag)![]()
, får trösta mig själv med att jag inte orkar spänna mig efter en varm dag på jobbet och ett gympass efter det, får prova en annan dag igen 
IronMike skrev:2296559..jag har 44.
Deimos skrev:2297260Tränade tidigare på samma gym som Johnny Whalqvist några år innan han blev känd. Nu har han svenska rekordet på 327,5 kg i bänkpress.

AxlySM skrev:2300448Kan inte minnas vad jag har i omkrets längre, men jag vet att de klarar viktigare saker än att lyfta en tyngd en gång i vart fall.![]()
Men visst, jettefreckt att inte överleva en enda dag utan föda.![]()

loser skrev:2300186Well, det är en snubbe ifrån s-vall som har världsrekordet i bänkpress just nu (åtminstonde för 1 månad sedan). 345,5kg lyder det. Pelle Svenssons son för övrigt (gammal brottare för er som minns). Har sett många snubbar som har sjuka bröstkorgar, korta armar, vilket resulterar i ett par centimeters lyft med stången. Fredrik är bara stor hela han, lite byggd som Samuelsson om jag är rätt informerad. En kompis hade frågat vad han trodde han kunde ta som max, fick svaret att han visste inte, han hade aldrig misslyckats med en vikt.![]()
Mackz skrev:2302031Que?
Är man freck om man inte käkar på en hel dag då?
anja skrev:2296358Jag mätte precis för jag blev så nyfiken. Har exakt 60 cm runt midjan. Hur kan han ha 60 runt armarna? Så... groteskt!
|
|
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”
På MC-mässan i vintras anor... |
|
|
Nisse Hedlund bortgången
Den legendariske motorkonst... |
|
|
En dag på dragstrippen
Efter att ha varit aktiv so... |