2takts motard för gata =)

Men det är väll bara E-reg på dom dära? :va Om inte så ska jag köpa den för dig! :mad:

:D

Brännström skrev:
2220532 Den där skulle man ha köpt och petat ner 500 motorn i,vore ju skojj som satan i stan!! :yoparty
eller :rolleyes:
men lätt coolast :yoparty

Cyren skrev:
2220525 Men det är väll bara E-reg på dom dära? :va Om inte så ska jag köpa den för dig! :mad:

:D

har sett en färdig reggad bes o klar på blocket för typ 2-3 år sen..

Brännström skrev:
2220575 Duvet va tuff och dra pheeeta wheeeeelies förbi korvmojjarna :rofl

jag skulle nog dö eller skadas allvarligt med en cr250 med en cr500 motor för gata. om jag inte tappar kortet först :3freak

Jag har haft en cr250 motard från 98.. Jag kan intyga att det inte är lämpligt att köra på gatan med den. Motorn är inte konstrukterad att ligga i jämn varv eller rättare sagt i konstant fart. Motorn är så pass trimmad så man måste köra i varierande varvtal HELA tiden.

Jag körde min cr på stan och småvägar, och det tog inte så lång tid tills motorn rasade. Trots jag var extremt noga med servicen. På banan är den en killer helt klart med sin suverän chassi, väghållning osv..

Om du tänker enbart köra på banan med den. Så KÖP

Om du tänker enbart köra på gatan med den. Så KÖP INTE!

MVH Macke

fy va rått!.. har ju blinkers och allt. E regg har ju inte sånt. Så det måste ju vara LV Regg.. :rolleyes:

"...papper finns är för reggad i sverige."
Förreggad alltså... kan bli helvete med problem om du inte får med coc papper om du vill ha den lv-reggad.

Last edited:
går till 99.9% ej att gatregga - du behöver ett intyg från Sv. Honda, - Detta kasn du se dig om i stjärnorna efter tyvärr

jag har kört både cr500 sm & cr250 sm på gatan - båda är skitkul - men inte långvariga med dessa tävlingsmotorer de har orginal.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT