2dagars sm bankörning

saint

www.banåkning.nu
Gick med
19 Nov 2003
Hoj
KTM RC8R
jag har hyrt midlanda banan 27-28juni 1000kr för 16x20 min sön-mån vill ha en ren motard grupp eller 2 nån intreserad så kan vi dra in rakan på gokart banan frukost lunch o grillparty finnes max 45 pers i 3grupper har även hyrt fre-lör 16-17 juli ring för anmälan 023-16622 070-4284747 peter

Bifogat

• image8.jpg
    image8.jpg
    6.5 KB · Visningar: 23
Inte omöjligt... Får se hur lådan håller i Yz:an nu... Om jag får igång den dvs.

Ja precis, vart fasen ligger midlanda? :va

Buller/uppsamlingskärls/puckarunderfotpinnekrav? :confused:

Hmm, intressant. Midlanda är ju en jäkligt skön bana och det vore skoj att dra dit med båda cyklarna och rasta av sig. Ska kolla hur det ser ut med ekonomin för juni (måste ha nya däck m.m.)....

Busaberg skrev:
Ca 1 mil söder om Härnösand.50 meter bredvid E4:an :)
Hmmm.. Över 40 mil från Västerås alltså.. :gnissla
Kanske kan vara värt resan. :va

Evil M skrev:
Vart ligger midlanda? Är det 1000:- för två dagar?
midlanda eller mitt sverige banan som den kallas ligger 1mil söder om härnösand 1000 kr är för båda dagarna jag ska fixa länk så ni får se banan den är byggd 98 men gick i kk tror man har kört typ 4 sm där :tummenupp

SuperKnutte skrev:
Hmmm.. Över 40 mil från Västerås alltså.. :gnissla
Kanske kan vara värt resan. :va
BAAAH!!! 40 mil är ingenting för att få köra på bana i 2 dgr! Midlanda är som en jättestor lekplats för motarder. ÅK!!! :tummenupp

TomK skrev:
Hmm, intressant. Midlanda är ju en jäkligt skön bana och det vore skoj att dra dit med båda cyklarna och rasta av sig. Ska kolla hur det ser ut med ekonomin för juni (måste ha nya däck m.m.)....
va ska du ha för däck jag har de mesta nytt o beg billigt ring 023-16622 070-4284747 peter :tummenupp

Yasha skrev:
BAAAH!!! 40 mil är ingenting för att få köra på bana i 2 dgr! Midlanda är som en jättestor lekplats för motarder. ÅK!!! :tummenupp
med gokart bana mellan rakorna o en jävla höjdskillnad :yoparty o grillparty

Bifogat

• mittsverigebanen_map.gif
    mittsverigebanen_map.gif
    4.7 KB · Visningar: 47
  • 42OH0014[1].JPG
    42OH0014[1].JPG
    121.5 KB · Visningar: 49
saint skrev:
va ska du ha för däck jag har de mesta nytt o beg billigt ring 023-16622 070-4284747 peter :tummenupp

Motarden har jag redan sulor till (slicks o regndäck), men Aprilian behöver någon uppsättning med Dunlop 208GP (alternativt 207GP) i dimension 110/70-17 och 160/60-17 (eller 150/60-17).

TomK skrev:
Motarden har jag redan sulor till (slicks o regndäck), men Aprilian behöver någon uppsättning med Dunlop 208GP (alternativt 207GP) i dimension 110/70-17 och 160/60-17 (eller 150/60-17).
Skit! Tävlar du med Aprilian eller kan du köra Rennsport el Superkorsa? Har 120/70-17 150 och 160 bak nya och beg.

saint skrev:
Skit! Tävlar du med Aprilian eller kan du köra Rennsport el Superkorsa? Har 120/70-17 150 och 160 bak nya och beg.

Tävlar inte, men kör alltid i snabba gruppen :) Nä, nog för att Rennsport et.al. funkar, men jag har liksom vant mig vid Dunlopsulorna på tvitaktaren - de är jäkligt fina när chassit stämmer och man har värmt upp ordentligt. Tyvärr kan inte framfälgen svälja 120-bredd (det är en 96:a och de har smalare fälgar än de lite senare modellerna). Får återkomma om jag börjar använda gatdäck igen till KTM:en. Vad tar du per däck ?

TomK skrev:
Tävlar inte, men kör alltid i snabba gruppen :) Nä, nog för att Rennsport et.al. funkar, men jag har liksom vant mig vid Dunlopsulorna på tvitaktaren - de är jäkligt fina när chassit stämmer och man har värmt upp ordentligt. Tyvärr kan inte framfälgen svälja 120-bredd (det är en 96:a och de har smalare fälgar än de lite senare modellerna). Får återkomma om jag börjar använda gatdäck igen till KTM:en. Vad tar du per däck ?
synd har har bara beg dunlop 120 180 1500kr set rennsport nya 150 kostar 1500 med frakt st

lägger bara en bild till en duke :va :hihi

Bifogat

• Husaberg sida liten.JPG
    Husaberg sida liten.JPG
    55 KB · Visningar: 46
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back