Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
1000 är för 2 dagar jag vet inte nån körning med max 45 pers vet duAce Niki skrev:40 mil från Stockholm, inte såååå farligt faktiskt. Men varför kostar det såpass mycket som 1000 spänn, inte ens Mantorp kostade så mycket när No1 hyrde den privat... Och Kinnekulle kostade 500 privat. Var inte så himla många på dessa körningar heller.
är det någon licens grupp också eller?saint skrev:jag har hyrt midlanda banan sön mån 27-28juni 3grupper med 15 i varje 16x20min för 1000kr frukost lunch o grillparty finnes i restaurangen har samma körning 16-17juli fre lör anmälan per telefon 023-16622 070-4284747 peter
saint skrev:.. kinnekulle är billigare att hyra hade körning där o3 för 400kr men banan är ju livsfarlig avåknings zonerna är ju järn staket den är inte häller godkänd for hoj åkning sen 96 eller 94 minns ej då en normman nästan dog där han sitter i rullstol i dag
licens kör i snabba gruppenhermes skrev:är det någon licens grupp också eller?
Anneli skrev:Jag älskar Kinnekulle!Man slipper iallafall mötande trafik och grus på vägbanan.
![]()
kolla på umcc sida på sporthoj en tråd med namn bilder från midlandaheigo skrev:Kan du lägga upp lite info om banan=![]()
Kanske en länk?
eller 650 för söndag o 450 för måndagAce Niki skrev:Aha, 2 dagar, då är det schysst pris. Fast nu kan jag inte hänga med tyvärr.
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |