29 Juli öppen depå med Actionpics

TKBHENKE

BLACK IS BACK
Gick med
7 Jul 2003
Hoj
Super blackbird
Vill tacka för en riktig kanondag igår. Hade för första gången riktigt kul på åsen. Har inte fått till alla snabba kombinationer,men igår gick det så bra!

Första gången med öppen depå för mig och jag uppskattade det verkligen,hoppas ni på Actionpics anordnar fler sådana.

Tips till er som åker med AP. TA EN HELDAGSKURS!!! Jag tog en heldag med Eskilsson på gotland i juni,och sen dess så har det blivit så jävla kul att köra hoj!! Jag lovar,ni kommer inte att ångra er. Instruktörerna är så duktiga på att se "problem" och hitta lösningar.

Jag kapade med "The Eskilsson-style" ca 3-4 sekunder från förra året.

Tog några bilder från gårdagen som jag ska se till att ladda upp på Actionpics hemsida. Siktar på att lösa detta till helgen.

Mvh Willes Pappa

Jag instämmer med föregående.. Kul heldag och upplägget är LYSANDE, man får köra när och hur mycket man vill, slipper känner sig stressad av att utnyttja alla de 20 min pass. man får under en "vanligt" bandag.

Ps. Willes pappa och hans kompis var roliga grannar Ds.

Astrid Lindgren

Tog med mig mobilkameran och passade på att ta några bilder. Oj så snabba ni är. Hinner ju knappt med att fota nån jue :näsblod

Har ca 600-700 bilder som är ok. Kommer att hamna på Actionpics hemsida när jag bara hinner skicka iväg dom.

Bilderna ni ser är ju TOK-förminskade,,ser mycke bättre ut i org :)

Nu måste man sova om man ska upp 5 och jobba dagen lång. Hade så bra :)

/WP

Bifogat

• Dartanjang 11.jpg
    Dartanjang 11.jpg
    231.2 KB · Visningar: 81
  • Flickan på Hondan som va snabb som fan.jpg
    Flickan på Hondan som va snabb som fan.jpg
    186.5 KB · Visningar: 69
  • Replica.jpg
    Replica.jpg
    187.1 KB · Visningar: 76
  • Loranga 1.jpg
    Loranga 1.jpg
    201.7 KB · Visningar: 83
  • Bara trist med att åka hoj.jpg
    Bara trist med att åka hoj.jpg
    187.4 KB · Visningar: 146
  • vart är tabletterna.jpg
    vart är tabletterna.jpg
    201.7 KB · Visningar: 129
Vad gör Mårre på Lejas häst :va
Ja ja, här ser ni vad vi måste släpa med oss till varje bandag. Det är inte bara hojar som ska med. Ungarna ska ha fyrbenta djur, barbies och annat. Tur att vår buss är stooor :D

Det känns helt fel att säga tack för i år, men till en del av våra deltagare är det tack för i år och jag ser fram mot att träffa er nästa år igen.

Öppen depå gav rejält med körning och fungerade riktigt bra dessa dagar.
Att vi hade kanonväder var inte heller fel. Lite för varmt på licensdagen (måndagen) dock. Fast jag ska inte klaga, hellre det än regn.

Jag önskar nu att alla som var med dessa dagar läser det här, för det är en eloge till er alla för att allt fungerade så bra. Ni alla som var där hjälpte till på ert sätt för att dagarna blev så bra. Tack och bock.

Själv var jag inte helt i synk med banan och hojen. Kroppen var mest slut och jag hade hemlängtan. Vi har vart på turne sedan den 8 juli och averkat 5 egna bandagar, kört på Arris bandag och klarat av två helger race. Därmellan hann vi med Bikeweek. Körning var det alltså inte brist på, vilket känns i kroppen nu. Vi har ständigt haft trevligt sällskap i bussen och med tältgrannar som gör att kvällarna är trevlig och dagarna likaså.

Nu är det bara Mantorp kvar i september, 2-dagars med lite roligheter runt omkring då det är säsongsavslutning. Har du inte fått tag i en plats så håll koll på SH efter platser som säljs, för du kan inte missa dessa dagar :)

Vi laddar redan nu inför bandagar 2009 och lite roliga nyheter.

Tack för dagarna på åsen till er alla, ingen nämnd och ingen glömd

/Lillan & Marcus

lånar tråden lite. finns de inga bilder från lices dagen den 28onde? flera stod å fotade.

Bilder finns

Finns det fler bilder? / tobbe

finns kanske 500 bilder ifrån dagen. Jag har skickat dom till Marcus på Actionpics. Han är bortrest nu men när han kommer tillbaka så kommer dom upp på deras hemsida www.actionpics.se

Du kan maila mig om du vill ha bilder. tkbhenke@hotmail.com

Skriv Färg på hjälm skinnställ/hjälm och mc modell med färg.

/Mvh Henrik

Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...