28 år idag!

carolines

Blondinen
Gick med
10 Oct 2009
Ort
Med sambon
Hoj
tittar & åker
Idag är dagen du skulle fyllt 28 år men du kommer inte få uppleva denna dagen! Idag är det fredagen den 13, samma dag som du föddes på!
Just idag känns de svårt att vi har varit utan dig i 5år och tre månader.
Du hade så mycke kvar av ditt liv som du skulle uppleva.
Men du dog på de du levde för och ja kommer alltid minnas dig o duccen!
Saknar dig jätte mycke och vet att många människor gör de med mig.
Älskar dig storebror

Tommy Simonsen
1981 11 13 - 2004 08 14
 

Bifogat

  • tommy.jpg
    tommy.jpg
    109 KB · Visningar: 1,538
  • tommy0001.jpg
    tommy0001.jpg
    150.5 KB · Visningar: 2,325
Last edited:
Aldrig kul att miste dem man älskar o håller sig nära.

VIF rejsa satan däruppe!
 
Förstår att det är tungt!
Beklagar sorgen, övertygad om att just du fanns i hans tankar i slutet!
 
beklagar sorgen ..
 
Idag är de 6år sen du dog, sista gång ja fick träffa dig innan du tog hojen o inte kom tillbax till oss mer.. saknar dig enormt mycke storebror. du kommer föralltid finnas i mitt hjärta.. älskar dig
 
Beklagar sorgen så oerhört mycket :( Ta hand om dig... :krama
 
Din födelsedag närmar sig nu o jag hoppas du har de bra vart du än är. Saknar dig enormt mycke o julen närmar sig nu som ja hatar att fira utan dig, känns inte som de finns mening med att fira den utan dig.... Älskar dig storebror du är enormt saknad av alla som kände dig
 
Beklagar verkligen. Drar mig från att skriva i sådana här trådar för att jag själv inte klarar av tanken. Men kände att jag måste göra ett undantag för har själv en stor kärlek till min bror. Mina tankar går till dig och alla nära och kära!

~~**¤¤ Vila i Frid ¤¤**~~
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top