Prillan73
Lagom e bäst.....
betsy skrev:Men jag beter mig så![]()
Ja,DET kan jag hålla med om !
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
betsy skrev:Men jag beter mig så![]()
Prillan73 skrev:Hur många som ska med på kvällen är under 27 ??
VIKTIGT !!!


Prillan73 skrev:Det var bara såhär att stället vi ska till har åldersgräns på 27......men jag sa att det var några bara !Då var det ok !
![]()

Carolina Riedel skrev:Blir tufft då vi alla bara är i övre tonåren!![]()
Hur ofint är det då inte att fråga om 15 damers ålder?!?Prillan73 skrev:Vet....men å andra sidan är det ofint att fråga om en "dams" ålder !!!!!DET kan vi ju säga till vakterna OM de undrar !

Med vår fnissfaktor ska du ge dig sjutton på att ALLA kommer få visa leg! Så vi (ni) som vet med oss (er) att vi (ni) är lite unga, får väl gå sist...betsy skrev:Jag får aldrig visa leg...![]()
Yasha skrev:Med vår fnissfaktor ska du ge dig sjutton på att ALLA kommer få visa leg! Så vi (ni) som vet med oss (er) att vi (ni) är lite unga, får väl gå sist...Vad rörigt det blev!
![]()
![]()
betsy skrev:Som vanligt när du säger nåt då![]()
Röra personifierad..
fick du ordning på vilket McD det var 05.15??
Yasha skrev:![]()
Jaja, man kan ju inte vara bäst på allt!!!![]()
McD kl 05:15... Upplands Väsby?![]()

Det var ju det jag sa!!! Megaposers på Sveavägen, utan hoj... mitt i natten?!?Liwa1 skrev:Sorry att göra er besvikna, men McD i Väsby är inte öppet då. Ni vet väl att Väsby är en liten håla i "Norrland" (med andra ord det är kallt här redan)
Får nog bli McD på Sveavägen eller så
![]()

Yasha skrev:Det var ju det jag sa!!! Megaposers på Sveavägen, utan hoj... mitt i natten?!?![]()

Yasha skrev:Vädergudarna är inte snälla just nu... Om det fortsätter så här, med varannan dags äckel-päckelväder, så är lördagens tjejtur i fara!
Gör allt ni kan för att blidka vädergudarna tjejer och killar! Jag VILL köra hoj på lördag!!!
![]()
Jo, jag vet...zeal skrev:yasha: jo, vi ska minsann göra så gott vi kan för vädret.. för....
ni vet att ni missar Uppsala Open va ? ;P [/url]
aja.. ska hålla en tumme för er me.
/z

|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |