25kwsstrypning montering, tyska någon?

aelm

Östgötaskräcken
Gick med
26 Sep 2006
Hoj
GSX-R1070 plus moms & Honda FTW500
Hej.

Ska montera mina strypningar, men instruktionerna är på tyska och det är jag helt lost på.

Kan någon översätta detta? Har prövat med babelfish...

1 . Eventuell vorhandene Verkleidungsteile und den Tank abbauen, so dass die Vergaser frei zugänglich sind.

2. Die Schlauchschellen der Ansauggummis vergaserseitig lösen und den Vergaser aus den Ansauggummis ziehen.

3. Je eine der mitgelieferten drosselblenden in je einen Ansauggummi kräftig eindrücken.
Bei aubermittiger bohrung darauf achten, dass diese nach unten zeight.
Hinweis: Falls die blendenabmessungen eine Montage zwischenVvergaser und Ansauggummi nicht zulassen ist es erforderlich, die blendenzwischen Zylinderkopf und Ansauggummis zu montieren.

4. Das Fahrzeug in umgekehrter Reihenfolge wieder zusammenbauen

Tack!!

Snabbt översatt på nätet

ENG:

1. Any fairing parts and reduce the tank, so that the carburetor freely accessible.

2. The hose clamps of Ansauggummis vergaserseitig and solve the carburetor from the Ansauggummis draw.

3. One of the supplied throttle blinded in one blow Ansauggummi force.
In aubermittiger bore to ensure that this downward showing.
Note: If the panel dimensions of an assembly zwischenVvergaser and Ansauggummi not allow, it is necessary to hide between the cylinder head and Ansauggummis to assemble.

4. The vehicle in reverse order again

Svenska:

1. Alla STRÖMLINJEFORM delar och minska den tanken, så att förgasare fritt tillgängliga.

2. De slangklämmor av Ansauggummis vergaserseitig och lösa förgasare från Ansauggummis dra.

3. En av de medföljande Gasreglaget blindad i ett slag Ansauggummi kraft.
I aubermittiger bar för att se till att denna nedåtgående visas.
Obs: Om panelens mått av en församling zwischenVvergaser och Ansauggummi det inte möjligt är det nödvändigt att gömma mellan cylindertoppen och Ansauggummis att montera.

4. Fordonet i omvänd ordning igen

1. t¨Ta bort kåpor och tank så att förgasarna blir åtkomliga

2. Lossa slangklämmorna som håller förgasarna i insugsgummina

3. Tryck in de medföljande strypbrickorna i insugsgummina.

4. Är det svårt att få dit brickorna så ta loss gummina och montera brickorna .(Tror jag)

5. Montera i omvänd ordning.

trottelstopp finns det säkert i din sats med men om du köpt från mc-kompaniet så finns det iaf bild i monteringshäftet som följde med vart den ska sitta :) ganska idiot säkert :)

Tack för svaren!!

trottelstopp finns det säkert i din sats med men om du köpt från mc-kompaniet så finns det iaf bild i monteringshäftet som följde med vart den ska sitta :) ganska idiot säkert :)

Japp, köpte det från mckompaniet, men inga trottelstopp och ingen bild :confused: Kanske svårt med trottelstopp då det är insprut på den.
Strypningarna var runda plåtbitar, med ett litet litet hål. :)

Tack för svaren!!
Japp, köpte det från mckompaniet, men inga trottelstopp och ingen bild :confused: Kanske svårt med trottelstopp då det är insprut på den.
Strypningarna var runda plåtbitar, med ett litet litet hål. :)

Okej :S konstigt kanske inte till din modell :O

Jag monterade en strypsats från dem till min gixxer för 2 veckor sen jag hade sådana brickor som du och trottelstopp min är en -02a därför jag trodde din hade det med.

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti