25kw?

Danne_Boy

Ny medlem
Gick med
18 Sep 2006
Ort
Vidablik
Hoj
2x Gsxr 1000 1st Turbooo
tja. ja har en fråga om en hoj som är reggad som 25kw men har alla hk:D .undrar om det finns sån typ black box lr nått som går att ha på en mc?
för er som inte vet vad blckbox är så är det en liten grej du monterar på täningen så via en knapp kan man göra så den bara går på ett visst varvtal:tummenupp


MVH/Norrk
 
Norrk_r6 skrev:
2485449 tja. ja har en fråga om en hoj som är reggad som 25kw men har alla hk:D .undrar om det finns sån typ black box lr nått som går att ha på en mc?
för er som inte vet vad blckbox är så är det en liten grej du monterar på täningen så via en knapp kan man göra så den bara går på ett visst varvtal:tummenupp


MVH/Norrk


En fråga bara!!!
Varför skall du ha en blackbox överhuvudtaget :va

#1: Snutarna kan inte kolla ifall din hoj är på 25kw på plats utan dom måste "beslagtaden" för att undersöka hojen (bänkning).

#3: Ifall det skulle hända ngt så att du måste kontakta försäkringen så är det bara att strypa ner den.

Enkelt :tummenupp
 
Ni vet vad bolagen säger om försäkringsfusk?

"blackbox", en typisk moppefucko grej.
 
Mr Wheelie skrev:
2485525 En fråga bara!!!
Varför skall du ha en blackbox överhuvudtaget :va

#1: Snutarna kan inte kolla ifall din hoj är på 25kw på plats utan dom måste "beslagtaden" för att undersöka hojen (bänkning).

#3: Ifall det skulle hända ngt så att du måste kontakta försäkringen så är det bara att strypa ner den.

Enkelt :tummenupp

Råkar du bränna förbi en civilsnut från 70 till 160 med max acc på en R1a så lär de väl fatta att du inte kör en 25kw. :va
 
Mr Wheelie skrev:
2485525 En fråga bara!!!
Varför skall du ha en blackbox överhuvudtaget :va

#1: Snutarna kan inte kolla ifall din hoj är på 25kw på plats utan dom måste "beslagtaden" för att undersöka hojen (bänkning).

#3: Ifall det skulle hända ngt så att du måste kontakta försäkringen så är det bara att strypa ner den.

Enkelt :tummenupp
Öh! Du glömde något, kan bara inte sätta fingret på vad... :rolleyes:
 
okej tack för svaren;).är så att ja har varning på kortet får inte ha nåra mer böter har haft lite otur med åren så det va därför ja frågade..

/Norrk
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top