25kw-hojen ..

PiEn skrev:
2080944 höhö jag fick min kawasaki zx6r 98a.. reggad o klar på 25kw för 24000 :tungan

Förbaskat asså! Jag vill också göra såna köp. Hur kunde den vara så billig?

Till trådstartaren: XR 600 är en rolig och pålitlig hoj som går bra strypt också. Massa vrid! :) (relativt)

lorkan skrev:
2080480 Nu tänkte jag fråga er SH:are vad ni har för råd och tips angående en 025kwhoj, som ska vara strypt på riktigt, och kosta ungefär 20 000 slantar. Så länge det inte rör sig om custom är inte modellen så viktigt, så, har ni några förslag månne ? :tomten :)

Jag har en Suzuki GSX-R 400 till salu om du forfarande letar efter hoj.
Den är reggad som 25kw och strypningen sitter på den.
Klicka här för att se annonsen.

lorkan skrev:
2080480 Nu tänkte jag fråga er SH:are vad ni har för råd och tips angående en 025kwhoj, som ska vara strypt på riktigt, och kosta ungefär 20 000 slantar. Så länge det inte rör sig om custom är inte modellen så viktigt, så, har ni några förslag månne ? :tomten :)

Säger bara KLE 500....:yoparty

lorkan skrev:
2080698 HAha jo, som kan passa 25kw, men som kan passa plånboken är nog den stora frågan. De flesta hojar där går nog bort om man itne kan överskrida 20 000..

Skulle inte tveka en sekund om någon vill ge 20.000:- för min zzr600 såhär års. Ej strypt iofs :-)

psxcare skrev:
2513106 Skulle inte tveka en sekund om någon vill ge 20.000:- för min zzr600 såhär års. Ej strypt iofs :-)

...missade att tråden var toklyft från i våras...

Last edited:
lorkan skrev:
Jobba låna pengar och köp min gixxer...(dock kostar den inte 20000kr):D

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...