250sp däck

Mr Brownstone

Ny medlem
Gick med
14 Aug 2004
Hoj
Aprilia rs250 sp
Jag har hört att någon har månopål på duloopdäcken. Tråkit i så fall. vad kostar dom och hur många går det åt? Hur ligger det till?Skall ju lägga upp en budjet inför 05 nu...

Det går åt ett däck till framfälgen och ett till bakfälgen! :tungan

Kostar väl avrundat ca 2500 för ett set! (= Säkert bättre pris än du kan få nån annan stans!)

Är enhetsdäck som vi förare numera kommit överens om att använda för att slippa att vissa ska använda kvaldäck osv osv och göra klassen svårare för nya eller för dem som har lite pengar att lägga på däck! Är lika för alla och det tycker vi är bra!

Är du nybörjare och du inte kör så snabbt så kan du köra en hel säsong på samma set! Är du mellan snabb.. kanske 2-3 set. Är du VÄLDIGT snabb kanske du vill ha nya varje race för att inte riskera att det ska gå nån hundradel sek långsammare på ett kval!

Har någon raderat ett par inlägg här? Bl a mitt. Det var kanske inte det mest konstruktiva men inget personangrepp heller. Känns lite märkligt. Vore det inte bättre att spara inlägget men radera den "stötande" texten?

:va

Ninjaboy skrev:
Har någon raderat ett par inlägg här? Bl a mitt. Det var kanske inte det mest konstruktiva men inget personangrepp heller. Känns lite märkligt. Vore det inte bättre att spara inlägget men radera den "stötande" texten?

:va

Nä! Fanns två likadana postade frågor här! :) Kolla lite längre ner på rubrikerna här på racingsidan!

Ok, han har postat exakt samma fråga två gånger i samma forumdel inom en halvtimme..? Mitt lätt hånfulla svar om stavningen är alltså kvar i den andra tråden. Känns ju tryggt att veta. :hihi

*/ ?>
Nyheter
Förarkurser på Nürburgring

Nu är datumen för båda föra...

Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026

Stora Motorcykelkatalogen 2...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Äntligen!

Om du, som jag, ständigt åk...

Missa inte förköpstävlingen

Jul närmar sig och även om ...

Sista chansen!

Nu är vi inne på sluttampen...

Back