250km med Volvo V40

• Thread starter Thread starter Marsipulami
  • Start date Start date
Alex.J skrev:
Vad för Audi ?

A4 1,8 Ts Quattro Avant -00. GMBH-kittad från fabrik därav de ljusa mätarna (och en del annat kul som annan inredning, sänkning, kortat styrutslag, lite fälgar osv osv). Jag trivs med den.

/Andreas

Min Honda Civic 1,5 VTEC har jag pressat upp i NÄSTAN 170 en gång... Det ni.

More skrev:
En gång cyklade jag i nästan 43.7km/h. Är jag ball nu? :3freak

Nej, det är du inte. En polare till mig blev tagen av snuten för fortkörning med tävlingcykel. Han fick inga böter med på den tiden då det var radar så cyklade han i 56km

Busgrabb skrev:
Ja dom gör ju inga 250 Km/h helt orginal men med lite trim så är det ju inga problem....

Jag hade en helt original T4 ganska nyinkörd i 255km/h på mätaren. Så visst går det.

Fattar inte riktigt rubriken. Är det imponerande att han har kört 25 mil i en Volvo V40. De är iofs tråkiga bilar men 250 km borde man väl palla med.

Thundercat skrev:
Skulle tagit ett kort i min Fiesta, där snackar vi farter... :brynad
Grymme... Min gamla Fiesta va det tryck i oxå....1.1 liter...

Svart, med vita viper-stripes... Spegeltonade rutor... Och en Wonderboy i backspegeln...

Så roligt att fulstyla, när folk är seriösa med samma saker...

Nu är den död dock :(

Dea skrev:
A4 1,8 Ts Quattro Avant -00. GMBH-kittad från fabrik därav de ljusa mätarna (och en del annat kul som annan inredning, sänkning, kortat styrutslag, lite fälgar osv osv). Jag trivs med den.

/Andreas

vi köpte ny bil för en månad sedan så jag var lite nyfiken på vad det var för någon du hade.

hållundan skrev:

Svart, med vita viper-stripes... Spegeltonade rutor... Och en Wonderboy i backspegeln...

Är det här fulstyling? :D

Min pärla, fixxar hur mycket tjejer som helst, helt otroligt vilket öl :fyllisar pråm det är =)

Bifogat

• Vipern.jpeg
    Vipern.jpeg
    16.8 KB · Visningar: 55
  • Stoppsladd.jpg
    Stoppsladd.jpg
    32.5 KB · Visningar: 75
Det märks när det är hjulbytardags.
Palla upp bilfan ,bort med hjulen , kasta i femman o gasa.

Föreviga ögonblicket med engångskameran så att du har nåt att visa för barnbarnen :hihi

hållundan skrev:

Här är den. Den hade den sportiga 1.1 litersmotorn på 53 brutala hästkrafter, klimatanläggning (det gick att veva ner rutorna)... Rollermålad... :D

Bifogat

• fiestan.jpg
    fiestan.jpg
    74.9 KB · Visningar: 44
Jag har ett Ferita 3" främre rör (från turbon) som ersätter katten till S/V40 T4

Skicka pm om nån är sugen på att köpa. Gör STOR skillnad mot orginal.

Jag tycker knappt det är kul o köra fort me bil längre, höll alltid på att maxxa pappas bil men de tröttna man på fort efter man börja åka hoj. Har även åkt med en viss omdiskuterad Lotus Omega som vart fångad på film och efter de känns en t4 ganska tam :D

/ Hannes

Farsans V70 har fått lida för mitt behov av fart då det inte blev någe MC-åkande förra året.

En Volvo V70 Aut. -00 2.4T AWD 200hk

Jag testa den på E18 en dag när det var tomt på bilar och då lyckades jag med 235km/h och då hade jag inte riktigt varvat ur 4:de växeln. Men den satans färddatorn som skvallrar om bensinförbrukning fick mig att sakta ner. Hastighetsnålen gick inte i botten men det gjorde bensinförbrukningen (99,9l/100km "momentant").

DOM HAR FÖRSTÖRT MITT LIV!!!

/Grim

Nyheter
Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard

Bikes Rikard Ploj åker ner ...

Video: Ducati Hypermotard

Bikes Rikard Ploj åker ner ...

Bike-Dagarna har öppnat!