250cc maxpro stinger reservdelar

Chamoun

Ny medlem
Gick med
23 Mar 2007
Ort
södertälje
Hoj
Dirt Bike MaxPro 250cc Stinger
tjena vet någon vart man kan få tag på bra reservdelar till en maxpro 250cc stinger. ute efter en bra kedja och bra däck:tummenupp
 
dom har bara samma skit kedja man får med. sen undrar jag om någon vet vad det sitter för förgasare på
 
jag får den senare i veckan. jag är tacksam för alla svar. men om någon vet vad det e för förgasare ?
 
maxpro 250cc SE!

[Det är en kehin förgasare !! mkt bra förgasare !! men du alla som har köpt en maxpro 250cc måste byta munstycke till 140 för först så satt det 90 på så går den dåligt så du är tvungen att ha halvtjåk på för att den ska gå bra !! men om du byter munstycke i den så behöver du inte nån tjåck på !! den svarar på gasen direkt !! DET SKA ALLA GÖRA SOM HAR EN MAXPRO 250CC

Gå in på www.motorevo.se ! där får du ett riktigt bra pris nu! kan tänka mig runt 8tusen ! :D

Gå in på superbilligt eft lite reservdelar ! tex: Däck , kedja såna saker ! bra pris på grejorna :)

Det är en 30mm förgasare på som heter kehin ! sen så ska ni slipa ner en plugg som går imellan förgasaren och cylindern (den är till för så det inte kommer ut bensin ! så slipa den så öppningen blir större då får du ut ca 1hk till :)
 
Last edited:
kedja

om du ska ha kedja och bra däck så ring till S-a tel 0565 60321
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top