Geronimo79
Ny medlem
Undrar om det är stor skillnad på 250 och 300cc? Om motarden säljs så blir det sannolikt en enduro 2t och då vill jag helst ha ktm, husqvarna eller gasgas. Frågan är om det är mer lättkört med en 300cc då man har mer vrid och är där någon större skillnad på ktm 300 jämfört med gasgas 300? Är ju elstart på ktm:en + att den ser mer påkostad ut rent estetiskt men i övrigt? Husqvarnan wr 250 gillar jag oxå + att den är den billigaste om man tittar på nytt (gasgas ca detsamma) men är den ett sämre eller bättre val än gasgas:en? Tacksam för svar..
Vill oxå få lite info om recluse (eller annan) automatkoppling, är det stor skillnad att köra med jämfört mot orginal? Då jag så fall kommer att vara nybörjare i enduron och troligtvis kommer att få ett och annat motorstopp i snäva svängar så kanske det är att föredra, eller?
Vill oxå få lite info om recluse (eller annan) automatkoppling, är det stor skillnad att köra med jämfört mot orginal? Då jag så fall kommer att vara nybörjare i enduron och troligtvis kommer att få ett och annat motorstopp i snäva svängar så kanske det är att föredra, eller?
Last edited: