250 SP Akut Hjälp

moroder

www.sids.se
Gick med
29 May 2003
Hoj
Suzuki LS 650 -97
Hej!...beställde delar för tre veckor sedan nu. Kolvar, lameller vajjrar m.m. då sa dom att dom hade allt i lager och det var inga som helst problem...nu har jag fortfarande inte fått en enda del och dom kan inte svara på när dom kan få hem några delar...iaf inte tills anderstorp..har väntat in i det längsta men enda chansen att ja ska kunna köra nu är om nån här har lr vet nån som har 7 st lamellskivor samt kopplingsfjädrarna till kopplingen att sälj till mej...det andra kan jag avstå att byta tills denna tävlingen.

Vore kanon för ja har bokat in träningslägret med torsdag-fredag så d vore ju riktigt deprimerande om man inte kunde köra alls nu när man betalat å så med..kopplingen slirar så mycket så det är omöjligt att köra med den som den är nu tyvärr :(

7 st lamellskivor, alla kopplingsfjädrar, samt ev. gaswire söker jag.

// Martin #83

Last edited:
moroder skrev:
2110817 Hej!...beställde delar från starol för över tre veckor sedan nu. Kolvar, lameller vajjrar m.m. då sa dom att dom hade allt i lager och det var inga som helst problem...nu har jag fortfarande inte fått en enda del och dom kan inte svara på när dom kan få hem några delar...iaf inte tills anderstorp..har väntat in i det längsta men enda chansen att ja ska kunna köra nu är om nån här har lr vet nån som har 7 st lamellskivor samt kopplingsfjädrarna till kopplingen att sälj till mej...det andra kan jag avstå att byta tills denna tävlingen.

Vore kanon för ja har bokat in träningslägret med torsdag-fredag så d vore ju riktigt deprimerande om man inte kunde köra alls nu när man betalat å så med..kopplingen slirar så mycket så det är omöjligt att köra med den som den är nu tyvärr :(

7 st lamellskivor, alla kopplingsfjädrar, samt ev. gaswire söker jag.

// Martin #83

du kan ju kolla om de är samma för 125 som 250 för till 125 har jag nog de liggandes

tackar...d verkar som d löst sej nu,,men kan ju alltid va bra att ha alternativ utifall...tack för hjälpen :tummenupp / martin

moroder skrev:
2111015 tackar...d verkar som d löst sej nu,,men kan ju alltid va bra att ha alternativ utifall...tack för hjälpen :tummenupp / martin

Jag har grejer, sambon som har plockat isär min låda borde veta så han bekfräftade det :-)

Jag kan ta med mig sakerna till på torsdag då jag ska till Anderstorp.
Eller ska jag skicka grejerna imorrn? Lånar dock gärna bara ut, vill ogärna sälja då det är bra att ha :-)

moroder in da house:
beställde delar från starol för över tre veckor sedan nu. Kolvar, lameller vajjrar m.m. då sa dom att dom hade allt i lager och det var inga som helst problem...nu har jag fortfarande inte fått en enda del och dom kan inte svara på när dom kan få hem några delar...iaf inte tills anderstorp

Vi (Starol Racing) har haft en hel del förseningar från Aprilia på sista tiden men vi har försökt lösa det på bästa sättet för alla inblandade, tyvärr är det fortfarande en hel del "restade" delar till både RS 125 & RS 250 så om vi ska kunna fylla alla öppna ordar vi har inför Anderstorp är osäkert och vi har påpekat detta till alla som väntar. Till Berra-Racing löste vi med koppling & wire som går härifrån imorgon och även en koppling till Ridestore teamet men tyvärr så hade den leverantören bara 2 st i lager och dom har inget annat till Aprilia.....

Vi gör vad vi kan men är i händer på leverantörer & underleverantörer och eftersom vi säljer delarna så billigt som möjligt till er som tävlar har vi inte möjlighet att lägga upp stora lager på bitar....

DP says: Vi försöker hålla så korta leveranstider vi kan men som sagt i händer på andra och det rår man aldrig över....

japp javet..var inte meningen att klaga lr så förstår ni gör så bra d går och att det...blev bara lite orolig nu när det är så nära tills tävlingen om man inte skulle kuna åka...funkar alltid kanon att beställa från er inget klagomål..mer att det blev lite desperat skrivet iom tidsbristen :tummenupp

*/ ?>
Back