Hej!...beställde delar för tre veckor sedan nu. Kolvar, lameller vajjrar m.m. då sa dom att dom hade allt i lager och det var inga som helst problem...nu har jag fortfarande inte fått en enda del och dom kan inte svara på när dom kan få hem några delar...iaf inte tills anderstorp..har väntat in i det längsta men enda chansen att ja ska kunna köra nu är om nån här har lr vet nån som har 7 st lamellskivor samt kopplingsfjädrarna till kopplingen att sälj till mej...det andra kan jag avstå att byta tills denna tävlingen.
Vore kanon för ja har bokat in träningslägret med torsdag-fredag så d vore ju riktigt deprimerande om man inte kunde köra alls nu när man betalat å så med..kopplingen slirar så mycket så det är omöjligt att köra med den som den är nu tyvärr
7 st lamellskivor, alla kopplingsfjädrar, samt ev. gaswire söker jag.
// Martin #83
Vore kanon för ja har bokat in träningslägret med torsdag-fredag så d vore ju riktigt deprimerande om man inte kunde köra alls nu när man betalat å så med..kopplingen slirar så mycket så det är omöjligt att köra med den som den är nu tyvärr
7 st lamellskivor, alla kopplingsfjädrar, samt ev. gaswire söker jag.
// Martin #83
Last edited: