250 racers till salu!

Den kanadensiska dollarn är dessutom billigare (pfjaaaa, eller vad man nu ska kalla det?) är den amerikanska.

1 Amerikanska Dollar = 7,06 Svenska Kronor
1 Kanadensiska Dollar = 5,39 Svenska Kronor
Källa: Forex.se

Men sen har vi det där med frakt, tull och moms. Racerpelle skrev ett inlägg om det där för ett tag sedan och han menade att när man lägger på alla obligatoriska avgifter som blir det lika dyrt, om inte dyrare, än att handla på den här sidan av Atlanten.
 
Teddy skrev:
Den kanadensiska dollarn är dessutom billigare (pfjaaaa, eller vad man nu ska kalla det?) är den amerikanska.

1 Amerikanska Dollar = 7,06 Svenska Kronor
1 Kanadensiska Dollar = 5,39 Svenska Kronor
Källa: Forex.se

Men sen har vi det där med frakt, tull och moms. Racerpelle skrev ett inlägg om det där för ett tag sedan och han menade att när man lägger på alla obligatoriska avgifter som blir det lika dyrt, om inte dyrare, än att handla på den här sidan av Atlanten.

Det är bara att boka biljett åka flyg över och hämta en hoj. I teorin går det som ni kan läsa i följande länk

http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=31735&highlight

Om någon letar hoj så mejla ska jag försöka fixa fram en bra hoj.
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top