250 ninja stulen i Karlskrona (Hittad)

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Säsongen började bra, men inatt tog den en riktigt kass vändning för några klåfingriga jävlar stal den. Lås både bak och fram.
Svart 250 ninja, regnr MPB250. Allt är original.

Hade precis fixat oljebyte, bytt kedja och allt sånt i vinter med.

En bild, finns fler i garaget. Knullputs ska're va.
visabild.php

Last edited:
ligg på försäkringsbolaget riktigt hårt så du hinner få ut en ny båge tills det är dags att börja åka! Tråkigt att folk inte vet skillnaden på mitt och ditt!:mad:

tråkigt som fan och hoppas allt löser sig fort med FB.
vet hur det känns att bli av med hojen och det är sådana här gånger det är skönt att inte ha 25000 i självrisk vid stöld.

ligg på försäkringsbolaget riktigt hårt så du hinner få ut en ny båge tills det är dags att börja åka! Tråkigt att folk inte vet skillnaden på mitt och ditt!:mad:

Nu hade jag ju iofs redan börjat köra, så det här är störningar i min säsong. :mad:
Men jag har en slant öronmärkt för nästa hoj, hade bara tänkt få ihop hela köpesumman och klämma in min gamla hoj som inbyte. Men så blir det visst inte nu.

tråkigt som fan och hoppas allt löser sig fort med FB.
vet hur det känns att bli av med hojen och det är sådana här gånger det är skönt att inte ha 25000 i självrisk vid stöld.

Jaoh, man får glädja sig åt småsakerna.
Dels att min självisk är riktigt låg.
Dels att de som snodde hojen lär bli förvånade över att det inte är något drag i plastraketsninjan.

Riktigt tråkigt att läsa! :krama

Men va f____n..! :huvet

Det hinner för h______e inte ens bli grusfritt på vägarna innan det ska börja stjälas hojar.
Finns det nåt postivit med vintern så är det väl just den låga aktiviteten i den här delen av forumet... Det är inte den här typen av vårtecken man väntat på direkt...:gnissla

Hoppas den kommer åter så du kan byta upp dig som du planerat, Ulvhamne.

OaO

KK

Man blir så in i hel**te förbannad på folk som inte kan hålla fingrarna i styr :mad::mad:.

Du har ingen bild på hojen? iofs. så har du beskrivit hojen i ditt inlägg ,jag jobbar en hel del nere i hamnen i Karlshamn ifall den skulle dyka upp där eller någon annanstans i västra Blekinge.

/Maveric

Last edited:
Finns bilder i hans garage. :7peta

Förjävligt att få saker stulna, är en riktigt jobbig känsla när det händer. Hoppas FB löser det snabbt..

Nyfiken på hur den stod, inne eller på gatan?

Finns bilder i hans garage. :7peta

Förjävligt att få saker stulna, är en riktigt jobbig känsla när det händer. Hoppas FB löser det snabbt..

Nyfiken på hur den stod, inne eller på gatan?

Tänkte inte på de :rodnar.

Men jag kommer att hålla koll här runt Karlshamn, iom att jag kör service så rör man sig en hel del.

/Maveric

Jag har skrivit det förut och jag skriver det igen. De vet skillnaden på ditt och mitt, problemet är att de skiter i det!

Beklagar TS!

Men va f____n..! :huvet

Det hinner för h______e inte ens bli grusfritt på vägarna innan det ska börja stjälas hojar.
Finns det nåt postivit med vintern så är det väl just den låga aktiviteten i den här delen av forumet... Det är inte den här typen av vårtecken man väntat på direkt...:gnissla

Hoppas den kommer åter så du kan byta upp dig som du planerat, Ulvhamne.

OaO

KK

Undrar om jag är först på forumet med att få hojen stulen i år?
Ja, nåt ska man ju vara bäst på. :huvet

Jag hann iaf köra 70 mil i år innan de tog den.

Hojen är hittad. Polisen tog ett par typer som såg ut att syssla med något suspekt i ett förråd, och där stod min hoj. Sågat upp tändningslåset och annat skoj.

Undrar om de blev besvikna när ninjan de snodde inte gick fort...

Fint. :tummenupp

Hoppas att den är enkel att fixa ihop allt och att försäkringsbolaget inte krånglar.

Håll oss gärna uppdaterade om hur det går för slöddret med rättegång etc. Men dom visste såklart inte varför din hoj stod där... :mad:

Jag och polaren fick våra två hojar stulna igår.. De har setts åkandes i Eskilstuna, som idioter.. SKOJ

Jag och polaren fick våra två hojar stulna igår.. De har setts åkandes i Eskilstuna, som idioter.. SKOJ

gör en tråd i stulet och upphittat med regnr, bild och sånt man behöver

Edit: såg nu att du redan gjort en tråd :tummenupp

Nyheter
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2