250 GP racing 2011 i Sverige. Behöver komma i kontakt med förare.

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
Som trådtiteln antyder så skulle jag behöva komma i kontakt med potentiella och intresserade 250-GP racing förare i Sverige inför 2011 års säsong.
Detta för att kunna presentera ett underlag med intresserade förare för klassen 2011. Möjligheten finns att få köra tillsammans med SoS under året.

Hjälp mig att sprida detta till de ni känner som kör, har kört eller är sugna på att köra. :banana

De kan maila mig på gustav[@]good-stuff.se

Jag har även gjort en Facebooksida där jag komemr lägga upp nyheter, reglemente, kalendarium, info om tävlingar etc.

http://www.facebook.com/pages/Svensk-250-GP-racing/189118037777973?v=wall

Jag ser framför mig hur en tår sakta rinner nedför Slevens kind samtidigt som en oformlig svart svårmodig klump sätter sig till ro i magtrakten...

Vet en Finsk förare, som inte kört i Sverige innan, som är intresserad av att köra något race. Ska skicka vidare till honnom och andra intresserade.

Vet en Finsk förare, som inte kört i Sverige innan, som är intresserad av att köra något race. Ska skicka vidare till honnom och andra intresserade.
Kanoners. :tummenupp
Det efterfrågas ett underlag på hur många förare som kan tänka sig att köra så tar de kontakt med mig så försöker jag sammanställa något.

*bump*

Maila mig nu era nummer eller till förare som kan tänkas köra. :)

Eller bara gå in och gilla sidan på Fejjan. :tummenupp

Last edited:
*bump*

Maila mig nu era nummer eller till förare som kan tänkas köra. :)

Eller bara gå in och gilla sidan på Fejjan. :tummenupp
Vi hade en kille här uppe i fjol som var med på en bandag på en Aprilia 125:a, han ville köra något race ifjol. Men vet inte hur det gick. Han kanske kan tänka sig att byta om han får lite motivation.

Påminn mig om jag glömmer bort o ge dig info.

Nu är alla datum klara för de tävlingar alla med 250GP hojar är inbjudna att delta tillsammans med Supermonoförarna!

Race 1 20-22 maj Botnia Ring Finland
Race 2 3-5 juni Anderstorp Sverige
Race 3 10-12 juni Våler Norge
Race 4 5-7 augusti Sviestad Sverige
Race 5 20-21 augusti Ring Djursland Danmark
Race 6 26-28 augusti Gelleråsen Sverige

Kom igen nu alla som har en hoj i garaget och kontakta mig via mail så vi blir några som kör!

Vad betyder egentligen 250GP i det här fallet? Är det ok att köra en gammal 250SP?
Eller nåt därimellan. En 250 2t supermoto borde ju rimligen klassa in helt plötsligt

Inte intressant för mig egentligen eftersom jag kör vidare med kamelen men andra kanske funderar på det :)

*/ ?>
Back