25 platser kvar till Söndag 16/7 - SSEMSE

• Thread starter Thread starter Robz
  • Start date Start date
Status
Ej öppen för fler svar.

Robz

Guest
Vad händer?? Ni tar väl inte semester från banåkat?? (vilket jag gör på Söndag :huvet )...

Fi faan va' kul förresten för alla er som var uppe 05.55.... i onödan :hihi :pannkyss

Det är bara bra att ta det lite lugnt ibland och vila lite från banåkandet :fyllisar ...... vilket ger oss icke medlemmar chansen att åka mer :hihi

Man får inte anmäla sig om man inte har kört intro eller? Verkar ju omöjligt att bli medlem där ju.

Fredchen skrev:
2295481 Man får inte anmäla sig om man inte har kört intro eller? Verkar ju omöjligt att bli medlem där ju.
Det går bra om man anmäler sig i Gul och talar om att man inte kört intro för gruppens Instruktör. Denne kommer då ledsaga runt första passet. Dock skall man betänka att i Intro brukar man ha omkörningsförbud de första passen och i Gul gäller omkörning på rakor och utsida. Tycker man detta kan vara obehagligt eller man är ovan att köra i eller strax över gällande hastighetsbegränsning ( :rolleyes: ) på kurvig landsväg, bör man överväga att köra Introgrupp eller Grön vid de tillfällen dess grupper finns. I ditt fall tror jag dock inte där finns några problem.... :tummenupp

Robz skrev:
2295496 Det går bra om man anmäler sig i Gul och talar om att man inte kört intro för gruppens Instruktör. Denne kommer då ledsaga runt första passet. Dock skall man betänka att i Intro brukar man ha omkörningsförbud de första passen och i Gul gäller omkörning på rakor och utsida. Tycker man detta kan vara obehagligt eller man är ovan att köra i eller strax över gällande hastighetsbegränsning ( :rolleyes: ) på kurvig landsväg, bör man överväga att köra Introgrupp eller Grön vid de tillfällen dess grupper finns. I ditt fall tror jag dock inte där finns några problem.... :tummenupp

Vilket skulle innebära att till och med JAG skulle kunna köra då? :va
Fan vet om man inte ska vänta.... på en intro och medlemskap.

Känns lite :gnissla och rocka runt på bana om man inte gjort det förut.

JKay skrev:
2295519 Vilket skulle innebära att till och med JAG skulle kunna köra då? :va
Fan vet om man inte ska vänta.... på en intro och medlemskap.

Känns lite :gnissla och rocka runt på bana om man inte gjort det förut.

klart du skall testa JKay, testa i ditt tempo med en guidning av god inistruktör.

PGH skrev:
2295549 klart du skall testa JKay, testa i ditt tempo med en guidning av god inistruktör.

Mjoo...det är sant. Men jag är inte övertygad! :hihi
Det är ju bara OuTlAws som kör på SRW....o jag e en snäll pojke! :7peta

*saknar visslasmajlisen här*

EDIT: Har ju inte medlemskap.....funkar inte då.

Last edited:
Robz skrev:
2295461
Fi faan va' kul förresten för alla er som var uppe 05.55.... i onödan :hihi :pannkyss

Jag gick upp 5:50 (på semestern) för att vara säker på att få plats... :huvet

Men plats fick jag...
och nu verkar hojan packa ihop så att jag kanske inte kan köra i alla fall :gnissla :4skrika

24 platser kvar.

Bara för alla icke medlemmar att sätta klockan på 5:55 och boka imorgon :tummenupp.

Gott om Röda och vita platser kvar :hihi
Tror det finns 2-3 gula platser också. Så, 5:55 låter som en bra tid om ni vill ha gul plats... :hihi

:hej

PutteLiten skrev:
2295786 ...och nu verkar hojan packa ihop så att jag kanske inte kan köra i alla fall :gnissla :4skrika ...
Är du släkt med Alex?? ....eller bara samma kille fast i ROH?? :D
Så många fel finns väl bara inte på en Tiller?? :7peta
Gör som Alex: Maskeringstejp är både billigare och *bättre* än silvertejp - användes ÖVERALLT:rofl

Robz skrev:
2295880 Är du släkt med Alex?? ....eller bara samma kille fast i ROH?? :D
Så många fel finns väl bara inte på en Tiller?? :7peta
Gör som Alex: Maskeringstejp är både billigare och *bättre* än silvertejp - användes ÖVERALLT:rofl

:hihi
Jag kör bana med XRen, min tiller är för dyr att krasha med... :rolleyes:
"Jag" (eller, läs Robban) fixade min Tiller i förra veckan, så nu går den silkes lent :)

Äshdå, jag kör till det (motorn)rasar och med lite tur så rasar det inte förräns jag rullar in på gården hemma igen...

Det var säkert bara gammal bensin i tanken (minst 2 veckor gammal :rolleyes: ) men hojen var inte sig själv i dag. gick skitskumt. :(

hade jag bara haft mitt lösen hade jag bokat .... kommer hem lör kväll.......

Hur kan jag fixxa detta?

förhoppningsvis e där platser kvar till i övermorn när jag osså kan boka..dock bara 2 el. 3 kvar i gul nu..om de skulle ta slut va tror ni som sett mig köra om att prova röd? corben du som vat instruktör i "min" grupp alla gånger va tycker du?

Ja hoppas, hoppas nu att det finns platser kvar till onsdag (eller är det tisdag) så man kan få köra igen!

Om nu gul skulle ta slut, vad säger ni om att ha mig i röd kanske? Fick ju beröm sist för mitt körande och tycker själv att jag klarar av det mycket bra!

Mr K skrev:
2296130 hade jag bara haft mitt lösen hade jag bokat .... kommer hem lör kväll.......
Hur kan jag fixxa detta?
PM:a mig log-in o var säker på anmälningar resten av ALLA körningar - oavsett om du vill eller inte :D :tummenupp

....ånly får jo darling :pannkyss

Mr K skrev:
2296130 hade jag bara haft mitt lösen hade jag bokat .... kommer hem lör kväll.......

Hur kan jag fixxa detta?

Info@sydskanesemse.nu kanske....

Zenit skrev:
2296149 förhoppningsvis e där platser kvar till i övermorn när jag osså kan boka..dock bara 2 el. 3 kvar i gul nu..om de skulle ta slut va tror ni som sett mig köra om att prova röd? corben du som vat instruktör i "min" grupp alla gånger va tycker du?
Jag ser dig helst i gul grupp. Mest för att annars så försöker du köra fortare än vad hojen klarar av. :)

För er som är osäkra på vilken grupp ni ska köra, kör den ni brukar o finns det inte plats. Otur. Tyvärr är det så. Livet är tufft o världen är hård.

Gällande röd grupp så handlar det inte enbart om tempo. Röd grupp handlar även om erfarenhet och vana.

CorbenDallas skrev:
2296487 Info@sydskanesemse.nu kanske....

Jag ser dig helst i gul grupp. Mest för att annars så försöker du köra fortare än vad hojen klarar av. :)

För er som är osäkra på vilken grupp ni ska köra, kör den ni brukar o finns det inte plats. Otur. Tyvärr är det så. Livet är tufft o världen är hård.

Gällande röd grupp så handlar det inte enbart om tempo. Röd grupp handlar även om erfarenhet och vana.

okej då blir de till o hålla tummarna o vakna tidigt imorn.. :hihi

Nu finns endast en gul plats kvar så jag hoppzs du tar den Jkay. Du klarar det I promise.
Det blir min gulgruppdebut så nu är det slut på meserierna och dags att agera. :yoparty

Fan nu kan jag inte fest både fredag å lördag. Tur brudträffen är på fredagen så att jag hinner vakna till.

Fluffig skrev:
2296777 Nu finns endast en gul plats kvar så jag hoppzs du tar den Jkay. Du klarar det I promise.
Det blir min gulgruppdebut så nu är det slut på meserierna och dags att agera. :yoparty

Fan nu kan jag inte fest både fredag å lördag. Tur brudträffen är på fredagen så att jag hinner vakna till.
En allmän uppmaning till alla som akualiserades av detta inlägg (så snälla ta inte illa upp, det är inte riktat till dig)

Vi har promillegräns på SRW och det görs stickprovskontroller vid incheckningen samt under körpassen om någon misstänks inte vara helt frisk.
Se detta som en ren upplysning inget annat.

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!