25 000:-

kungko skrev:
2100843 för en R6 04 motor....104 mil är det rimligt....

Kolla Ebay...runt 15k skulle jag överleva att betala..men ej mer. Såg en crashad Honda cbr600 04 tror jag det va för 1900Euro på mobile.de

jo det är en skrot som har den kommer bara inte ihåg vicken....
å det är klart nästan ny men ändå, den har suttit på en hoj som stått brevid något som brunnet, frågan är ju hur packboxar å sånt inne i motorn klarat sig...

måste vart riktigt varmt om förs.bolaget löst in en 04...?

Lam-Kaka skrev:
2100856 Kolla Ebay...runt 15k skulle jag överleva att betala..men ej mer. Såg en crashad Honda cbr600 04 tror jag det va för 1900Euro på mobile.de

precis 15k är ja villig att pröjsa... har kollat ta mig i röven överallt snart å dom tyska sidorna kommer ja ingen vart på då ja inte fattar en ända tysk bokstav.....

litet riktpris kanske..
brorsan betala 12 papp för en zxr750 motor som gått 1500 mil.

den borde vart billigare..
kanske 20 om den är i toppskick + inga skador.

ozeo skrev:
2100900 litet riktpris kanske..
brorsan betala 12 papp för en zxr750 motor som gått 1500 mil.

den borde vart billigare..
kanske 20 om den är i toppskick + inga skador.

mm det får bli till å ringa å skambju då rackarna.... :tungan

Fürstenhoff skrev:
2100904 Låter som om psykfallet som äger SpinninWheel försöker sälja ytterliggare en motor!! :3freak

Skrämmande att dom kan ta så bra betalt på skrotarna med tanke på vad dom betalar för dom skadade motorcyklar dom köper av f.bolagen - inte så konstigt att det finns en stor marknad för stulna delar!! :fatta!

Tacka vet jag RN mc service i Göteborg som håller mycket bra beg priser!! :tummenupp

/Fürstenhoff.

hallå där din gamle sjörövare, tror inte ja sagt vicken skrot det rör sig om då ja inte minns... :fatta!

men antar att du håller med om att priset är en smula i överkant....

å snart är ja så pass desperat att ja ringer jocke mejsel å ser va han kan få fram.... :hihi

25 var löjligt dyrt. Låt dem behålla den få se hur feta de blir på att suga på framdrevet...

Vilken är äldsta möjliga motor i din hoj? (de uppdateras ju vart och varannat år, men ett antal år brukar ju motorblocken vara lika)
Tipset är att leta efter en så gammal men passande som möjligt.

15K för en dyngfräsch. Inte ett öre mer.

Dr.Bike skrev:
2100973 25 var löjligt dyrt. Låt dem behålla den få se hur feta de blir på att suga på framdrevet...

Vilken är äldsta möjliga motor i din hoj? (de uppdateras ju vart och varannat år, men ett antal år brukar ju motorblocken vara lika)
Tipset är att leta efter en så gammal men passande som möjligt.

15K för en dyngfräsch. Inte ett öre mer.

ja vet ju inte hur det är med modeller å ja inte så sugen på å stoppa i än äldre heller....

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg