#22 MOZZ kör Daytona 200! Häng med!

Härligt att du fortfarande filmar ansiktet i Mozzläge! :tummenupp

En K7 med originallack är inte vanligt. Den svarta tanken blir bajsbrun i gatubelysning för den som inte vet. Måste driva en originalhysteriker till vansinne att lacka! :D
Ser ut som en K1 - K6 men kolvringarna t.ex. är 1/10-del tynnre i en K7:a.

Intressant att du tog reda på den gamla damens ålder men inte vad det var för motor eller annat i trehjulingen... :hihi

WOW !! Grym film !

I alla fall jag hade missuppfattat bansträckningen. Jag trodde man körde runt ovalbanan hela tiden. Så var det ju inte. Fattar att du var stel efteråt, det hade en vältränad 20-åring varit också. Måste vara extremt krävande.

Fräckt att ni hann med alla event runtikring också, med Kennedy space center, dragracing och en massa sköna motormuseum.

PS - Bebisen såg ju helt vettskrämd ut, fy skäms å skrämma små barn. :fakta

I alla fall jag hade missuppfattat bansträckningen. Jag trodde man körde runt ovalbanan hela tiden. Så var det ju inte. Fattar att du var stel efteråt, det hade en vältränad 20-åring varit också. Måste vara extremt krävande.

Jo, om inte extremt krävande så i alla fall väldigt jobbigt. Men, jag lyckades VÄL med mitt mindset, och den sista timmen kändes som 15 minuter! Hade klarat en stint till!:tummenupp

- - - Updated - - -

PS - Bebisen såg ju helt vettskrämd ut, fy skäms å skrämma små barn. :fakta

Bebisen skrek INNAN jag dök upp i bild!:fakta

Nyheter
GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard