#22 MOZZ goes east! Again!!!!

Några bilder...

Bifogat

• Pallen.jpg
    Pallen.jpg
    88.8 KB · Visningar: 164
  • Svänger.jpg
    Svänger.jpg
    87.2 KB · Visningar: 138
  • Bakifrån.jpg
    Bakifrån.jpg
    67.8 KB · Visningar: 134
"Vilken i ordningen av PolePosition är detta för Mozzberg sedan karriärens start 2002?

Fint pris till den med rätt svar först "

Vad är det rätta svaret Mozz !!!!!

Bahrain, THE Movie!
Det blev såååååå mycket film och bilder från min och Eriks SUPERroliga resa till Bahrain och 600 Hornet-racing! Så, jag var TVUNGEN att göra en film!
Här ovan är en redogörelse för våra hyrbilseskapader, frukostbestyr, frisörbesök, miljödiskussioner, bullfester samt, SÅKLART, den STENHÅRDA racingen!!!

Hehe

Tittar på detta i skrivande stund med ett leende på läpparna

"Hon står där som spökplumpen....men kör då........vet du var vi ska......Nääää......kööööööör.....satan.....Lite Norska blir vi också bjudna på !!!!............och hela tiden med miljön i "tankarna", och i bensintankarna :)

Så här ska en reseberättelse se ut.......och jag har bara kommit 10 minuter in i klippet !!!!!!!!!!!!!

Det är så surt att filmer inte syns/visas på mobiler med forumet i mobilläge... Och inte kan man gilla inlägg heller...

Så du är gammal nog att veta vem spökplumpen är/var? :)

Prenumerationerna var väl (typ) i den här ordningen

Bamse
Kalle Anka
Fantomen
Tidningen "Okej" och Modesty Blaise (Agent X9, men det var för henne man prenumererade)
Svenska Hustler
Ny Teknik
.............................sedan kom internet !

Men såklart kommer man ihåg de flesta av karaktärerna (kanske inte i Svenska Hustler dock)

Så.....Nu har jag suttit och njutit av denna reseberättelse i sin helhet, det höll ju på att gå åt helsike för två förare 17:47 in i klippet :näsblod. Jag har lärt mig hur Pågens kanelgifflar förenar människor och skrattat åt annat.

Frugan kom förbi datorn när jag satt och skrattade och sa "hur gamla är ni egentligen ? - knappt myndiga förmodligen" .........men det är ju det som är det fina, att VÄGRA bli gammal !!! :fakta

Tackar för ett suveränt resereportage !

Prenumerationerna var väl (typ) i den här ordningen

Bamse
Kalle Anka
Fantomen
Tidningen "Okej" och Modesty Blaise (Agent X9, men det var för henne man prenumererade)
Svenska Hustler
Ny Teknik
.............................sedan kom internet !

Men såklart kommer man ihåg de flesta av karaktärerna (kanske inte i Svenska Hustler dock)

Svenska Hustler - den hade du väl bara för artiklarna? Eller...? :7peta

Back