22-23/3 Isracing på Vinterstadium i Örebro

TJOOOOOOOO HOOOOOOOO :öl :cool: :hoppa :dricka :hojraket

Du, ElKrockosDockos - Jag kan lära dig ett och annat om do's and dont's på isracing. Vi börjar med kebabrullen och starkölen sen går vi på känsla därifrån :yoparty

LINUS !! Var är du ???

ska vi köra en förfest ala kebabå´starköl ? jag gillar redan isracing.:cpparty
Please, show me the ropes buddy.

ska vi köra en förfest ala kebabå´starköl ? jag gillar redan isracing.:cpparty
Please, show me the ropes buddy.

Förfesten är inte lika traditionstyngd.... Det ta rman lite mer som man känner. Det är först när man är <500m stadion som det hela börjar. Man tar då sin välfyllda racingrelaterade ryggsäck som är fulllastad med dryck till vallens grill och köper 1st kebabrulle per person. Man går sen glad i hågen till insläppet och lallar in till en slumpvis utvald plats (om det inte regnar för då står man under taket). Väl på plats äter man sin kebab och dricker pilsner varierat med whisky. Spriten ska gärna vara av ganska låg kvalitet och helst gratis, s.k bjudsprit. Sen står man och häver i sig tills rejsandet är klart och man får se hur pass dragen man är, alltså om man går vidare till lokal eller sätter sig på närmsta refug och skriker på förbipasserande bilar :tummenupp :zpy

Idag är dagen I

Jag bjuder in till isracing-öl (har köpt så himla mycket som jag inte orkar drick aupp själv) hemma hos mig i eftermiddag/kväll :fyllisar

De som kommer får pilsner och en himla massa fint ljug. Bussen tar oss sen till stadion för fortsatt skoj. Ölen finns i kylen från ca 16:20. Kom så fort ni kan eftersom jag inte vill betrakta mig som alkis (dricka själv = alkis) och jag är mäkta törstig redan nu :D

Idag är dagen I

Jag bjuder in till isracing-öl (har köpt så himla mycket som jag inte orkar drick aupp själv) hemma hos mig i eftermiddag/kväll :fyllisar

De som kommer får pilsner och en himla massa fint ljug. Bussen tar oss sen till stadion för fortsatt skoj. Ölen finns i kylen från ca 16:20. Kom så fort ni kan eftersom jag inte vill betrakta mig som alkis (dricka själv = alkis) och jag är mäkta törstig redan nu :D

mmmm beer and ice, race, motor things, I'll be there in 15 :öl
Jag åker nu.

Idag är dagen I

en vacker dag mario en vacker dag :) då ska vi dricka öl som på den goda tiden :tummenupp :pannkyss

När på dygnet sker det här. OM det är lite senare så är jag med/på!!

Gissa vem som jobbar då?

När ska de fatta att sånna här arrangemang måste hållas på helgerna så att vanligt yrkesarbetande folk kan komma.

Men de vanliga yrkesarbetande förarna som kör kan ju komma?! :va

Back