22-23/3 Isracing på Vinterstadium i Örebro

Sitter och myser lite med en flaska Johnnie W - Red. Snart ska den dö... den vet bara inte om det ännu... MOUHHAHAHAAAAAAAAAAAA
raj rajde rajraj de raj raj - Sjung med nu! ALLIHOP! raj rade raj raj raj raj raj :fyllisar

Supermoto skrev:
Sitter och myser lite med en flaska Johnnie W - Red. Snart ska den dö... den vet bara inte om det ännu... MOUHHAHAHAAAAAAAAAAAA
raj rajde rajraj de raj raj - Sjung med nu! ALLIHOP! raj rade raj raj raj raj raj :fyllisar

Själv kör jag med christian firtal as-we-speak....jaja, jag vet, men det var nödlösningen jag fick ta till då mitt flak med sort guld inte fått rätt arbetstemperatur än. :rolleyes:

Last edited:
Var ni hemma så tidigt :va
Själv har jag ingen aning när jag kom hem. Vi gick först planenligt till Kellys som traditionen bjuder och blev likaledes ombedda tt gå hem när de stängde. Då gick vi till Klara's, tror jag det var, eftersom Superfucker ville dit. Sen minns jag inte så mkt mer...
Nu blir det bacon + egg och ett tjog alvedon...

Då var det snart dags igen, 22/3 ska det rejsas på vinterstadion. Kommer posa vinna, kommer den enbente kille köra i år igen, men framför allt: kommer mario vara lika full i år igen?

21/1 och 4/2 är det tävligar i Hedemora, kommer blom stå på läktaren då?

erik skrev:
Då var det snart dags igen, 22/3 ska det rejsas på vinterstadion. Kommer posa vinna, kommer den enbente kille köra i år igen, men framför allt: kommer mario vara lika full i år igen?

blom kommer förmodligen vara på båda ställena :tummenupp om det bara passar med molly

erik skrev:

Vet inte eftersom Kellys inte finns längre.....

MEN VI SKA NOG LÖSA DET :fyllisar :zpy

kebabrulle!

Supermoto skrev:
Vet inte eftersom Kellys inte finns längre.....

MEN VI SKA NOG LÖSA DET :fyllisar :zpy

ååå fyyyy fan!!!
ska vi bli sådär fulla igen! inte bara kellys som inte längre finns, tattarballarna har stängt Vallens kebab oxå ju!!!
//m

mindraper skrev:
ååå fyyyy fan!!!
ska vi bli sådär fulla igen! inte bara kellys som inte längre finns, tattarballarna har stängt Vallens kebab oxå ju!!!
//m

Snacka om stora problem... :D

mindraper skrev:
ååå fyyyy fan!!!
//m
Jahopp :huvet

Å VAFAN har de tänkt vi ska göra då då då va va va ????? SATAN !!!!

Vi får övningsdricka på lite andra ställen samt testa varandras kebabrullar i stan för att verkligen komma väl förbereda till 2006 års drabbning.

erik skrev:
Snacka om stora problem... :D
DU!!

Sånt här skojar man inte om :fatta!

Last edited by a moderator:
Supermoto skrev:
Jahopp :huvet

Å VAFAN har de tänkt vi ska göra då då då va va va ????? SATAN !!!!

Vi får övningsdricka på lite andra ställen samt testa varandras kebabrullar i stan för att verkligen komma väl förbereda till 2006 års drabbning.

DU!!

Sånt här skojar man inte om :fatta!
jag brukar vara på isracingen med farsan och hans polare varje år... nu vet jag vilka det är som brukar stå snett nedanför oss och alltid är på lyset... :hihi

Back