+22 å sol...

Bikerbitch skrev:
Nu vet jag vad som var fel på hojen häromdagen..

Min nya laddningsregulator gick visst sönder..
TACK FÖR DET GUD!! 1200:- åt helvete
Om den bränner regulatorer på löpande band så kan man misstänka att det är nåt annat fel. :confused:

Rymding skrev:
Om den bränner regulatorer på löpande band så kan man misstänka att det är nåt annat fel. :confused:

El fel i hojen såsom affären sa?
Mja, det är jag inte så säker på. Den gamla regulatorn har ju funkat bra länge fram tills nu då den laddar på tok för mkt så att man får fylla på batterivatten relativt ofta.

Det kan du vara fel på regulatorn jag fick också.
när vi satte dit den så funkade den, den mätte upp bra med laddning till batteriet o den höll i typ 1-2 veckor innan skiten la av.

Bikerbitch skrev:
El fel i hojen såsom affären sa?
Mja, det är jag inte så säker på. Den gamla regulatorn har ju funkat bra länge fram tills nu då den laddar på tok för mkt så att man får fylla på batterivatten relativt ofta.

Det kan du vara fel på regulatorn jag fick också.
när vi satte dit den så funkade den, den mätte upp bra med laddning till batteriet o den höll i typ 1-2 veckor innan skiten la av.

Saker brukar fungera tills de går sönder. :) Nåja, det går nog bra. Går den sönde igen så borde det vara misstänkt. Vore ju synd om utgifterna för regulatorer överstiger vad kortet kostar.

Rymding skrev:
Saker brukar fungera tills de går sönder. :) Nåja, det går nog bra. Går den sönde igen så borde det vara misstänkt. Vore ju synd om utgifterna för regulatorer överstiger vad kortet kostar.

Har bara köpt en än så länge. får hoppas att det håller sig på den nivån.

Nyheter
YAMAHA Tracer 7 OCH Tracer 7 GT Y-AMT

Inför 2026 uppdateras maski...

Ducati lanserar racingakademi för framtidens stjärnor

Ducati presenterar, i samar...

Nu startar mässan i Milano

Nu åker vi på redaktionen n...

EU:s fartgräns för MC stoppad

SMC, FIM och FEMA har lycka...

Femte generationen Monster är här

Legendariska Ducati Monster...

Påvens BMW R18 utauktionerad