Gruztager
snabbare än min egen skugga
Du får skapa en poll som bara tjejer får svara i, så får vi reda på det innan jag provar det i verkligheten.![]()
helt allvarligt det skulle jag gjort om jag inte varit inne på min 3e irsish coffe

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Du får skapa en poll som bara tjejer får svara i, så får vi reda på det innan jag provar det i verkligheten.![]()
helt allvarligt det skulle jag gjort om jag inte varit inne på min 3e irsish coffemen dock en bra idé. gör du ?
![]()
Får väl prova det nästa gång jag är ute...
Jag: "Hej tjejen! Kul här ikväll?"
Tjejen: Mördande blick.
Jag: "Vad heter du?"
Tjejen: Blickar som dödar mer än en mördande blick.
Jag: "Men... Vilka däck tycker du är bäst då? Michelin Pilot Road 2ct eller Metzelers liknande däck?"
Tjejen: Skiner upp i ett leende. "Anna heter jag! Du menar Metzeler Roadtec Z6? Ska vi förresten gå hem till mig och prata om det i lite mysigare miljö? Du vet vad jag menar..." Blinkar lite förföriskt med ögonen.
Spårade jag förresten ur tråden lite nu?![]()
Jissesden här tråden är ju så Keff som den kan bli, stäng skiten....
Du menar inte att du inte visste att detta är THE raggningsreplik??
Jag trodde mer om dig...
![]()
du har inget att göra 22:38 och låter det gå ut över den här trådensluta sura och ring ditt x
![]()
nej för helvete den haggan ringer man inte mer- stoppar hellre drulen i brödrosten.
nej för helvete den haggan ringer man inte mer- stoppar hellre drulen i brödrosten.
Jag gick för att hämta en öl och gick förbi brödrosten. Nu såg jag på den på ett helt annat sätt. Inte då ett sätt som gjorde att det kändes angenämt och munnen vattnades av rostade mackor med ost på. Istället gick det en rysning genom min kropp.![]()
Rostat bröd med "ost" någon!?![]()
Jag är ju ingen social person vad gäller att konversera nya bekantskaper, detta kan vara lite jobbigt på tex Sveavägen och Rosenhill och såna ställen. Så när jag står där efter att av ngn ha blivit presenterad för ett antal sporthojare så kan jag ibland känna en viss tunghäfta. Jag har helt enkelt svårt att hitta ett bra samtalsämne. Att prata om dagens hojväder känns ju lite väl kallpratigt. Och motor- och tekniksnack är inte så många sporthojare så intresserade av. Och polisjakter och knäskrap kan jag ju inte så mycket om.
Men sedan några år har jag alltid praktiserat följande. Jag frågar om vilka däck ngn kör på och vad han (tjejer skiter i vad de har för mackor) tycker om sina puppor. Vips har man en helt illuminerad debatt där man får samtliga i flocken att nästan stå på tå för att få ordet. Ofta kan jag tom obemärkt smita undan och handla kaffe och komma tillbaks. Sporthojsdäck är helt enkelt en aldrig sinande topic bland många sporthojare.
Så nästa gång du har ett gäng runt dig i depån eller dylikt och du känner att stämningen är lite stel och trevande. Gör som jag! Se det goda i detta infekterade ämne. Mumla ngt däcksorienterat och vips har du ett perfekt mingel goin on. Alla kommer vara med och alla har en åsikt! Det är perfekt!
/J
besviken... de enda du ville va min kroppjag som prata däck i minst 2 min....
Det fina utlägget borde avsluta denna meningslösa debatt.
Jag är ju ingen social person vad gäller att konversera nya bekantskaper, detta kan vara lite jobbigt på tex Sveavägen och Rosenhill och såna ställen. Så när jag står där efter att av ngn ha blivit presenterad för ett antal sporthojare så kan jag ibland känna en viss tunghäfta...
/J
... Just nu borde det va lite rabatt eftersom säsongen är över oxå...
påsatt idag 2,4 fram och 2,4 bak.
Är detta för mycket/lite, vad rekommenderas?
trevligt
tror det finns en tabell från däckstillverkaren för varje modell, michelin vet jag har en.
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |