21

eppe skrev:
word! bara ge dom.. :fatta! livet e så mycke mer än o städa o laga mat. :fyllisar blir de för mycke kan man ju alltid hänga hos polarna tills man har samlat mod för o kämpa sig igenom eländet me snabeldraken :hihi :hihi

haha.. fan du e nog min brorsa :D

snabeldraken är ond.. därför den e inlåst i städskåpet fördemesta :D

eppe skrev:
word! bara ge dom.. :fatta! livet e så mycke mer än o städa o laga mat. :fyllisar blir de för mycke kan man ju alltid hänga hos polarna tills man har samlat mod för o kämpa sig igenom eländet me snabeldraken :hihi :hihi

WORD!!!! Jag har hjälp till lite att fylla på heimos berg :)
Men han hänger som faan hemma hos mig å bygger på mina jävla ölburksförråd !! Men pizzakartongerna slänger jag iaf !!

Hur fan kan du leva med allt skit..?
En annan får ju panik om det bara ligger en penna för mkt på datorbordet.. :hihi

heimdal skrev:
typ nåtsånthär?

EDIT: de va 900kr i den garderoben :D men de börjar bli mkt flaskor lite överallt härigen
Fy fasiken, det var inte lite!
Blir du inte trött på läsk och pizza?
En annan tycker inte om Coca Cola längre och pizzan har man dragit ner på REJÄLT! Har blitt en träningsmupp på gym.
Cheeses!

heimdal skrev:
jag har tråkigt.. så jag tänkte meddela världen att jag har 21st pizzakartonger stående på diskbänken

edit: de blir en gankska stor hög :va

Tycker nog fortfarande att du kunde accepterat vårat erbjudande om 2fast4some:s lediga bönpall o hängt med ut o gasat .. :cool: som du e klarar du säkert att hålla dig fast utan att hålla om föraren. :hihi

Hur många timmars sömn blev det i natt... 16 som vanligt

Last edited:
2fast4hjo skrev:
Tycker nog fortfarande att du kunde accepterat vårat erbjudande om 2fast4some:s lediga bönpall o hängt med ut o gasat .. :cool: som du e klarar du säkert att hålla dig fast utan att hålla om föraren. :hihi

Hur många timmars sömn blev det i natt... 16 som vanligt

biddde bara 10 timmar... sen vare en kebabtallrik till frukost.. å nu har vi börjat öla lite :D

skoteridioten skrev:
Hur fan kan du leva med allt skit..?
En annan får ju panik om det bara ligger en penna för mkt på datorbordet.. :hihi

de e inte skit.. hehe.. de kallas "en personlig prägel" :hihi

MikkE skrev:
Fy fasiken, det var inte lite!
Blir du inte trött på läsk och pizza?
En annan tycker inte om Coca Cola längre och pizzan har man dragit ner på REJÄLT! Har blitt en träningsmupp på gym.
Cheeses!

nää.. pizza blir man inte trött på.. jag brukar ju iofs köra med pulvermos å schnitzel, eller makaroner å korv ibland :hihi

träna.. de har ja gjort .. för längesen.. men som tur e så e jag välsignad med bra ämnesomsättning :) .. annars hade ja nog vart lika fet som A_O_D

heimdal skrev:
typ nåtsånthär?

EDIT: de va 900kr i den garderoben :D men de börjar bli mkt flaskor lite överallt härigen
Jag synar att det är 900kr på bilden. har pantat mycket mer än så och det blev typ 700kr

honkiie skrev:
Jag synar att det är 900kr på bilden. har pantat mycket mer än så och det blev typ 700kr

mycket PET flaskor duvet...
å de va 900 spänn du kanske inte har lika djupa garderober :D
okej

heimdal skrev:
mycket PET flaskor duvet...
å de va 900 spänn du kanske inte har lika djupa garderober :D
okej
Kanske är jag som uppskattar fel men jag hade iaf 4 sopsäckar och 13 soppåsar fulla med flaskor :)

A_o_D skrev:
WORD!!!! Jag har hjälp till lite att fylla på heimos berg :)
Men han hänger som faan hemma hos mig å bygger på mina jävla ölburksförråd !! Men pizzakartongerna slänger jag iaf !!

HA HA precis som de ska va då... de e ju tur att de finns fristäder o gömma sig i när dammråttorna anfaller :D

heimdal skrev:
Ja e helt mållös.. e vi inte bröder så måste de va några slags släktband :D :D

MOT ÖLET! :fyllisar

om det var 1,5 l drickaflaskor kostade de typ4500 kr
å pizzorna 1100..

hoppas de smakade :3freak

heimdal skrev:
biddde bara 10 timmar... sen vare en kebabtallrik till frukost.. å nu har vi börjat öla lite :D

nää.. pizza blir man inte trött på.. jag brukar ju iofs köra med pulvermos å schnitzel, eller makaroner å korv ibland :hihi

träna.. de har ja gjort .. för längesen.. men som tur e så e jag välsignad med bra ämnesomsättning :) .. annars hade ja nog vart lika fet som A_O_D

Kan inte du gå och testa ditt kolesterolvärde och sedan lägga ut? Mätaren måste ju gå i taket med den där dieten. :hihi

Helt rätt, pizza och öl det är dieten man ska hålla sig till. Men det är klart snart går man över 60kg sträcket på vågen... :fyllisar :rofl

heimdal skrev:
Hehe, bra ämnesomsättning har jag med. Men jag skulle aldrig må bra med 'junk-food' hela tiden.

d1 skrev:
Helt rätt, pizza och öl det är dieten man ska hålla sig till. Men det är klart snart går man över 60kg sträcket på vågen... :fyllisar :rofl
Nästan som jag då. 184 cm lång, 66 kg lätt :/
Håller på att bli ändringar på det. Ska över 75 iaf!

:klappar Min lägenhet tenderar också att se ut som en knarkarkvart. Skönt att se någon likasinnad! Städa tar helt enkelt tid som man kan göra roligare saker på.

Blanco skrev:
Du har aldrig fundrat på hur det ser ut inuti kroppen?

Det man inte ser det finns inte!!!

Den jävla heimdal e hemma hos mig nu och bygger ännu mer på burkberget!!

Förresten: vet ni vad som är det bästa på kvinnan?

Tellet skrev:
om det var 1,5 l drickaflaskor kostade de typ4500 kr
å pizzorna 1100..

hoppas de smakade :3freak

jag njöt av varje sekund :hihi

/heimndall

btw.. A_O_D gillar skäggiga män

UrbanTiger skrev:
Tänk så mycket sprit du skille kunnat tjöpt istället för Cola :banana

tänk så lite sprit jag vill dricka.. jag tjöper folköl istället :D .. då blir ja inte så odrägligt full i sista ändan.. gäller ju å grunda bra innan man går ut, värma upp alkotarmen ordentligt

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg