21:00 TV3 Svenska flickor

Jo visst har man träffat :tuttar som e lika blåsta

tror iofs att programet e bluff

...

Rossifumi skrev:
Var en artikel i aftonbladet häromdagen... Där "avslöjade" dom att det bara är skådespelare.

Hoppas verkligen detta stämmer att det bara är skådespelare. Har då aldrig varit med om något så dåligt, pinsamnt i någon tidigare dockusåpa. Hoppas verkligen inte detta kommer att sändas i något annat land. Då får man fan skämmas. Hur kan dessa tjejer ställa upp på detta. Fattar dom inte hur mycket dom gör bort sig! eller är det för dom vill så desperat ha sina 15 min of fame!

matte_r6 skrev:
Har nog aldrig sett/hört så blåsta tjejer. Detta progam gör ju inte situtationen bättre för er tjejer. Angånde att vissa killar har en förutfattad mening om hur blåsta och korkade många tjejer är. För nu har vi 3 ( för dom var väll 3 st) som bevisar att vissa är fan korkade och blåsta.

Hoppas verkligen allt är ett påhittat skit progam för herregud vad dåligt det var! Måste vara pinsamnt för er tjejer som tittat på detta.
Det här inlägget säger ju en del om hur killar tänker åxå lite.
"måste vara jobbigt för alla tjejer att de filmar sånna här korkade tjejer i sin vardag, då tror nog alla att alla tjejer e lite korkade".
Det där säger ju mer om en del killars tänk än om tjejers..

Tror killar att alla tjejer är korkade bara för att x antal på tv är det.. så är det dags för dem att gå utanför dörren nu känns det som.
Visas för övrigt en hel del mindre smarta pojkar på tv också.
men egentligen behöver man ju bara gå utanför dörrn för att se att det finns osmarta i verkligheten åxå, oavsett kön

TinaTjejen skrev:
Det här inlägget säger ju en del om hur killar tänker åxå lite.
"måste vara jobbigt för alla tjejer att de filmar sånna här korkade tjejer i sin vardag, då tror nog alla att alla tjejer e lite korkade".
Det där säger ju mer om en del killars tänk än om tjejers..

Tror killar att alla tjejer är korkade bara för att x antal på tv är det.. så är det dags för dem att gå utanför dörren nu känns det som.
Visas för övrigt en hel del mindre smarta pojkar på tv också.
men egentligen behöver man ju bara gå utanför dörrn för att se att det finns osmarta i verkligheten åxå, oavsett kön

Ingen som sagt att alla killar tror att alla tjejer är korkade.

Såg du programmet och tycket det var ett bra program? om du nu inte gjorde det så tror jag du kommer tycka att det är otroligt pinsamnt när du ser nästa avsnitt. Och du det finns verkligen sådanna tjejer som dom som är med i detta program. Vet av erfarenhet och dom går så fet bort hos mig. Fast såklart att det finns lika många blåsa killar också.

matte_r6 skrev:
Ingen som sagt att alla killar tror att alla tjejer är korkade.

Såg du programmet och tycket det var ett bra program? om du nu inte gjorde det så tror jag du kommer tycka att det är otroligt pinsamnt när du ser nästa avsnitt. Och du det finns verkligen sådanna tjejer som dom som är med i detta program. Vet av erfarenhet och dom går så fet bort hos mig. Fast såklart att det finns lika många blåsa killar också.

Nej,jag har inte sett programmet. Det VERKAR heller inte vara något höjdarprogram, lixom övriga dokusåpaserier inte heller är eller verkar vara nån höjdare :rolleyes:
Förmodligen är de skitpinsamma som så många andra wannabekändisar, tjejer som killar. Men det betyder inte att ALLA tjejs å kills e blåsta. Tror man det är man trångsynt.(och du skrev i ditt första inlägg att det finns folk som tror alla är blåsta bara för att några få som syns och hörs mest är det).
Bara byta kanal nästa gång du ser tjejerna som går fetbort hos dig. De bryr sig säkert inte om ifall de går hem hos dig, de vill antagligen helt enkelt bara vara med på tv :D
Vi ser dem nog tala ut på div. mittenuppslag om hur ont i tån de har eller hur psykiskt nedbrutna de blev av att vara med i serien etc. etc. etc. :näsblod

TV har sunkat ner sig något enormt de senaste åren... samma typ av skitprogram massproduceras till höger o vänster i alla kanaler...

Tacka vet jag Discovery :yoparty Mer allmänbildning to the people!! :3freak

ajja verkar som folket börjar tröttna på dokusåpor snart,, de måste nått höjden på lönsammhet snart.. undrar va som blir nästa "grejj" i teven sen,,, spyr på bigbrother å billiga brudar i teven å faen å hans moster :)

MostWanted_NKPG skrev:
ajja verkar som folket börjar tröttna på dokusåpor snart,, de måste nått höjden på lönsammhet snart.. undrar va som blir nästa "grejj" i teven sen,,, spyr på bigbrother å billiga brudar i teven å faen å hans moster :)
eller menar igentligen blåsta brudar,,, :)

TinaTjejen skrev:
Farmen är det enda som varit bra :tummenupp (de första 2 säsongerna iaf :D )
Nu är de alldeles för många och så långt ifrån verkligheten för att man ska orka med dem alls. (för det är ju inte så verklighetstroget att vara instängd med en bunt sluskar i ett hus några månader eller andra konstiga programidéer som de får för sig är bra).
Tyvärr kollar väl folk på det kanalchiferna vräker ut i sina kanaler..

Nä.. tacka vet jag Vänner, Motorjournalen, Nikolaj och Julie, Mordkomissionen och Beck filmer.. de e sjystsjysta program att häcka framför tv:n till det :banana

Och CSI: Investigation :fakta

TV anser väl att program à la dokusåpa inte blir tillräckligt kul om man inte visar korkade människor. Hade TV valt vettiga tjejer så hade folk bytt kanal ännu fortare för det hade blivit för tråkigt. Folk skulle heller inte prata om programmet på fikapausen dan efter, vilket är vad de vill man ska göra.
(obs, jag såg inte programmet så jag vet egentligen inte vad jag pratar om :3freak )

TinaTjejen skrev:
Men det betyder inte att ALLA tjejs å kills e blåsta. Tror man det är man trångsynt.(och du skrev i ditt första inlägg att det finns folk som tror alla är blåsta bara för att några få som syns och hörs mest är det).
Bara byta kanal nästa gång du ser tjejerna som går fetbort hos dig.

Detta skrev jag och jag kan då inte få fram att jag menade ALLA tjejer "Angånde att vissa killar har en förutfattad mening om hur blåsta och korkade många tjejer är. "

Sedan går inte dessa tjejer bara fet bort på tv bara, utan överallt. Har träffat så många blåsta tjejer under mina dagar som varit i ca 19-23 års ålder som vissa knappt inte ens vet vad Norges huvudstad heter. Och det är inget skämt!

Santo skrev:
Tacka vet jag Discovery :yoparty Mer allmänbildning to the people!! :3freak
Scrapheap regerar!! :tummenupp

The Block (Bondi Beach, Australien) kollade jag på lite då och då, och det var faktiskt en ganska kul såpa. Annars tillbringar jag hellre kvällarna på gymet än kollar på TV...

matte_r6 skrev:
Detta skrev jag och jag kan då inte få fram att jag menade ALLA tjejer "Angånde att vissa killar har en förutfattad mening om hur blåsta och korkade många tjejer är. "

Sedan går inte dessa tjejer bara fet bort på tv bara, utan överallt. Har träffat så många blåsta tjejer under mina dagar som varit i ca 19-23 års ålder som vissa knappt inte ens vet vad Norges huvudstad heter. Och det är inget skämt!

ok.. då läste jag fel isåfall.

För yngre tjejer idag finns det antagligen intressantare saker att pyssla med än att veta olika länders huvudstad gissar jag. Gillar du dem inte, så häng med någon annan då :banana

Polly skrev:
The Block (Bondi Beach, Australien) kollade jag på lite då och då, och det var faktiskt en ganska kul såpa. Annars tillbringar jag hellre kvällarna på gymet än kollar på TV...

Det DÄR programmet är ju SKITBRA! :banana

TinaTjejen skrev:
10 pionts to BB

Håller med TinaTjejen. BBs kommentar satt som en fläskläpp :)
Sporthoj rular MEGAFETT :yoparty

Åsså håller jag med Polly...
Jag tillbringar hellre kvällarna på gymmet än kollar på TV. I alla fall på dokusåpor.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT