2025 Motul Grand Prix of Japan

HjĂ€lteinsats av Arbolino. Fick sjĂ€lv kramp i armen nĂ€r jag lyfte kaffekoppen medan jag sĂ„g pĂ„ racet. 😉

A Trackhouse statement read:

“Following the heavy crash that Trackhouse MotoGP Team rider, #79 Ai Ogura, suffered in the early laps of the San Marino Grand Prix, Ai has been riding in Motegi with some discomfort in his right hand.

“Unfortunately, this has become more acute to the point where he has been forced to withdraw from the Grand Prix of Japan.

“While he is hugely disappointed not to be able to race for his home fans, his well-being and safety on track must be the priority.

“The team is monitoring his condition with the MotoGP World Championship medical team and supporting Ai in the recovery process.

“His participation in next week’s Grand Prix of Indonesia will be subject to a review of his progress when the team arrives in Mandalika.”

Endast en vurpa kan vÀl hindra MM att bli VÀrldsmÀstare MotoGP 2025 idag ! ?

Och Pedro har fullt upp med att tÀnka pÄ annat sÄ han glömmer bort att bromsa!
börjar pÄminna om mig... :hojraket

HÄller Bagnaias motor till MÄlllinjen, slut pÄ oljan innan ?
Underligt det dÀr. Det brukar ju vara 10sek kvar nÀr det vÀl börjar ryka men han har kört 8varv vid det hÀr laget...

Och nu har Yamaha's kedjor börjat gÄ av! :huvet

VÀrdig mÀstare och vÀrdig vinnare idag!
MÄste ha varit mycket olja i Bagnaias cykel med tanke pÄ hur lÀnge den kunde ryka.
Osportslige imbecillen MM kan aldrig bli en vÀrdig mÀstare! Hans Äkaforttalang Àr obestridlig men i övrigt en nolla som tvingas ha farsan med som dadda i tillvaron. Undrar om han ens kan 'serva' flickvÀnnen utan utomstÄende hjÀlp?

Nyheter
Nytt vĂ€rldsrekord:”highchair wheelie” i 204 km/h

Den brittiske stuntföraren ...

Stora Motorcykelkatalogen 2026

Nu har vi öppnat förbestÀll...

Nya Panigale V4 R: Ducatis nya högfartsvapen

Nya Panigale V4 R har senas...

Vilken otrolig comeback!

Spanjoren Marc Marquez full...

Indian slÄr rekord pÄ Bonneville Salt Flats

Ända sedan INDIAN MOTORCYCL...

Nya Ducati Panigale V4 R