2025 GoPro Grand Prix of Aragon

Comeback

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 Jul 2010
Hoj
Suzuki SV650S -00 såld TriumphSprintRS-01 såld Suzuki GSX1300R -08

MotoGP 6 - 8 Juni GoPro Grand Prix of Aragon​

MotorLand Aragón​

2022 var det Bastianini, Bagnaia och Aleix Espargaro på podiet, 2023 inget på banan, 2024 MM Jorge Martin PedroAcosta och B Binder 4:a
så grundtipset 2025 blir väl MM,AM, Bagnaia. Tror jag.
Några tider
1748728735499.png

Allt utom Marc, Marc, Marc i helgen är en sensation.

Över en sekund tillgodo efter FP1. 😱

Edit: och ljud/bild i några sekunders osynk. Blir ju lite komiskt att höra föraren växla ner två-tre ggr under fullfart på en raka. 😅

Last edited:
Kul med lite framgång för Mir! 👍
[Floskel] Bara Marc kan besegra Marc.[/Floskel]
3 KTM,2 Honda och ingen(!) Yamma vidare.

Quarten och Bagnaia har haft en riktigt jobbigt fredag...🥴

Om min boost på MM går hem borde jag klättra på fantasy-listorna.
Men stackars Bez har redan blivit drabbad av "the Kratoz Curse" så den verkar extra stark idag. 🫣

Som väntat(?) i Q2. 12 i topp = 6 Ducati; 3 KTM; 2 Honda; 1 Yamaha; 0 Aprilia
1749288836616.png

Last edited:
Ganska hyffsat kört av en som var helt slut
Ja MM har verkligen fått kämpat sig tillbaka från kraschen 2020.
2020 0 p
2021 142 p
2022 113 p
2023 96 p
2024 392 p och 3:a
2025 208 p efter 7 race och 1 Sprint Återstår 15 Race.
I den här takten kan MM ha över 600 p när Valencia är kört på em 16 Nov. :Bugar

Synd att AM inte kunde hålla emot, gjorde allt rätt men räckte inte till. 😢
Löjligt och kan inte förklara varför men tycker genuint illa om MM och det ser ut som att det kommer bli en säsong där jag får träna på att hantera mina känslor gällande detta.. 😂
Incidenten mellan Miller och Mir visades aldrig? Bra att sluta som nästbästa Yamaha trots long lap.
Pecco är en bruten man 😢
Tråkigt att Bez missade kvalet, mycket bra körning på racet.
Kul att KTM fick upp lite fart på slutet.
Morgondagen står hoppet till att MM blir överladdad och gör en MM-lowsider då kan det bli spännande.

Synd att AM inte kunde hålla emot, gjorde allt rätt men räckte inte till. 😢
Löjligt och kan inte förklara varför men tycker genuint illa om MM och det ser ut som att det kommer bli en säsong där jag får träna på att hantera mina känslor gällande detta.. 😂
Incidenten mellan Miller och Mir visades aldrig? Bra att sluta som nästbästa Yamaha trots long lap.
Pecco är en bruten man 😢
Tråkigt att Bez missade kvalet, mycket bra körning på racet.
Kul att KTM fick upp lite fart på slutet.
Morgondagen står hoppet till att MM blir överladdad och gör en MM-lowsider då kan det bli spännande.
Håller med förutom lowsidern. 😉

Dels för att jag har svårt att önska krasch för någon, och dels för att jag går upp i topp i både fantasy SH- och sverige-league om Marc vinner. 🙃

Så hoppas "the Kratoz Curse" har gjort sitt i helgen. 🫣

Håller med förutom lowsidern. 😉

Dels för att jag har svårt att önska krasch för någon, och dels för att jag går upp i topp i både fantasy SH- och sverige-league om Marc vinner. 🙃

Så hoppas "the Kratoz Curse" har gjort sitt i helgen. 🫣
Tror du nästan går upp i världstoppen om Marc vinner. Även om jag har honom som "försteförare" som alla har vore det bra för mig om han bröt. Hoppas på Bagnaia men han verkar ha det lite krångligt just nu. Ingen satsar på honom just nu utom en ensam typ som möblerade om laget. Tänkte som så att om det ska vinnas kan jag inte göra som alla andra, troligen förloras det på detta byte men om jag fortsatte som alla andra kommer det inte lyckas.
Håller tummarna för oss båda, men hårdare för mig.

Last edited:
Tror du nästan går upp i världstoppen om Marc vinner. Även om jag har honom som "försteförare" som alla har vore det bra för mig om han bröt. Hoppas på Bagnaia men han verkar ha det lite krångligt just nu. Ingen satsar på honom just nu utom en ensam typ som möblerade om laget. Tänkte som så att om det ska vinnas kan jag inte göra som alla andra, troligen förloras det på detta byte men om jag fortsatte som alla andra kommer det inte lyckas.
Håller tummarna för oss båda, men hårdare för mig.
Jag tror du har rätt.
OM Marc vinner, och "the Kratoz Curse"håller sig borta, borde jag vara topp 50 någonstans.
Men därifrån till att vinna måste man ta in poäng genom att göra vad andra inte gör.
Och dessutom ha lite tur. 🤞

Lycka till! 👍

Är dagens mest spännande och ovissa Racing redan avklarad med Moto3 ?
Nja Moto2 var inte sämre än Moto3, oviss Racing in i det sista.:Bugar
Nu dags gå ut med hunden att se MM vinna ett vänstervarvslopp, spänning :hihi

Last edited:
Back