Video 2017 Superbike Street Shootout

Ganska så betydelselöst egentligen men jag blev imponerad av att Aprilian har överlägset mest effekt.

Kul att dom hade med EBR. Synd att ingen åf i sverige hade den så man hade kunnat göra ett fynd.

Jag saknar nästan alltid samma sak från dessa och det är en relevant problembild och lite analys över förbättringar.
Om en hoj har vissa problem så säger man bara rakt upp och ner att "så här är den" istället för att säga att om du gör det här så blir den grym. Nu är det väl kanske så att få köper en hoj baserat på ett test men det kanske tar bort ett alternativ som kanske passat bra.
Ett bra test hade tagit upp lösningar på enkla problem och att bänka med originalsystem säger väl bara hur genomsläppligt det är.
Jag personligen känner ingen som kör sin hoj helt original så därför borde testet väga in moddar.

Om en hoj har lite sämre bromsar, sittställning eller gasrespons så borde dom säga att med andra belägg, fotpinnesatser eller mappning kommer det inte vara något problem.

Sen är en stor del av problemet att de får låna hojar av tillverkaren och då är det omöjligt att få ett helt sanningsenligt utslag då de är beroende av tillverkarnas välvilja.

Jag reagerar på dessa amerikaners eviga önskan om farthållare! Om hojen inte har en farthållare är det inget att ha... På en superbike? :3freak

Nyheter
Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!