lindhamre
Återfallsförbrytare.
Folger!!!
Absolut! överraskning#1
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Folger!!!
Kunde inte se nåt och dum som jag är betalar jag en hundring för vad-det-nu-var, så nu kan jag se ännu mer av ingenting...
https://www.yr.no/sted/Qatar/Doha/Doha/langtidsvarsel.htmlTänk om det blir regnrace i Qatar!!!!https://www.yr.no/sted/Qatar/Doha/Doha/langtidsvarsel.html
Alltså skojar Ducati och Honda eller?
![]()
svincool ju, nu börjar det se prototyp racing ut på riktigt!![]()

Någon som har en aning varför Niko slutar som kommentator på Viasat?Jag är fortfarande lite kluven om jag ska ta videopass eller Viasat i år..
Tycker Niko och Tobbe var ett bra radarpar.![]()
Pedrosa's brorsa är en före detta professionell landsvägscyklist som lade av då hans arbetsgivare mer eller mindre skulle tvinga honom att dopa sig. Han har berättat några riktigt otrevliga historier om hur rutten den branschen är. Alla i branschen vet om att 90% av de bästa är dopade. De enda som åker dit är tidigt utsedda och mycket välbetalda "offerlamm" som åker dit i riggade kontroller, bara för att det ska se ut som att sporten tar problemet på allvar.
Pedrosa's brorsa är en före detta professionell landsvägscyklist som lade av då hans arbetsgivare mer eller mindre skulle tvinga honom att dopa sig. Han har berättat några riktigt otrevliga historier om hur rutten den branschen är. Alla i branschen vet om att 90% av de bästa är dopade. De enda som åker dit är tidigt utsedda och mycket välbetalda "offerlamm" som åker dit i riggade kontroller, bara för att det ska se ut som att sporten tar problemet på allvar.

|
BMW F 450 GS ”Din bästa kompis”
Screenshot Nya BMW F 450... |
|
|
|
Nya MV Agusta Brutale 800
MV Agusta Brutale har länge... |
|
|
YAMAHA Tracer 7 OCH Tracer 7 GT Y-AMT
Inför 2026 uppdateras maski... |