2016 MotoGP: Gran Premio TIM di San Marino e della Riviera di Rimini

MartinB

Absolut skitlångsammast
Gick med
23 Feb 2004
Ort
Alingsås
Hoj
R6zz. No more crossplejn.
Roliga träningar!
Men varför varför varför låser produktionen på Top Speed preciiis när de lägger ner i högfartshögern mellan i2 och i3?
Väldigt irriterande för någon som vill se hur fort de pangar på sådana platser.
 

Aryey

Masjävel and proud of it!
Gick med
16 Aug 2007
Ort
På rätt sida älven
Hoj
Looking...
Roliga träningar!
Men varför varför varför låser produktionen på Top Speed preciiis när de lägger ner i högfartshögern mellan i2 och i3?
Väldigt irriterande för någon som vill se hur fort de pangar på sådana platser.

Dom kör med super slow-mo där och visar körtekniker med hastighetsindex på ca 220-230kmh :3freak
 

Smagatusk

Guest
Oooh :). Det är precis i sådana situationer jag föreställer mig att Rossi säger något i stil med "Boopeti bapaa" och Espargaro börjar gråta på spanska :).

Även om jag är ett Rossifan så svider det att se honom peka finger åt en medtävlare.

Nä, det är fan på tiden att han visar tänderna. Trött på alla fjollvinkningar och påklistrande leende i depån.
 

cidair

Yama Kawa Nörd
Gick med
14 Mar 2015
Ort
Kullavik
Hoj
Z1300DFI, GPZ1100B2, Z1100R, R1M, RD350, SR500, ZRX1200S, ZRX1200R
Podium:
1. VR
2. MV
3. CC

:tummenupp
 

#space

Gudomlig sporthojare
Gick med
28 Jun 2005
Ort
Borås
Hoj
Gsx-r 1000 Racehoj
Mitt tips med Ianonne på 2.a plats ser onekligen ut som en tuff uppgift. .

Kämpa #29

1. VR
2. Ianonne
3. Viñales


Annars känns d härligt med VR i toppform :Bugar
 

CoBz

Trajumf!
Gick med
18 Jan 2011
Ort
Söderut
Hoj
Daytona 675, Honda CRF150R Minimotard
Mitt tips med Ianonne på 2.a plats ser onekligen ut som en tuff uppgift. .

Kämpa #29

1. VR
2. Ianonne
3. Viñales


Annars känns d härligt med VR i toppform :Bugar

Och mitt till synes osannolika tips om Pedrosa och Dovi ser iallafall efter två träningar bättre ut än jag någonsin vågat hoppas på. Men det är tidigt på helgen ännu. Jag som ett Pedrosafan är dock helnöjd över att han för första gången på länge ser ut att vara med i matchen från FP1. :)
 

CoBz

Trajumf!
Gick med
18 Jan 2011
Ort
Söderut
Hoj
Daytona 675, Honda CRF150R Minimotard
Och kul som någon påpekade att Rossi äntligen visar sitt sanna jag, snubben är liksom Marquez en Ninja Assasin med ett leende av guld.
 

#space

Gudomlig sporthojare
Gick med
28 Jun 2005
Ort
Borås
Hoj
Gsx-r 1000 Racehoj
Och mitt till synes osannolika tips om Pedrosa och Dovi ser iallafall efter två träningar bättre ut än jag någonsin vågat hoppas på. Men det är tidigt på helgen ännu. Jag som ett Pedrosafan är dock helnöjd över att han för första gången på länge ser ut att vara med i matchen från FP1. :)

japps. . unnar Dani mkt efter alla år o framförallt trodde jag mkt på honom efter armpumpoperationen. kanske lossnar nu då :tummenupp
 

Coola Ola

Progressiv klassicist
Gick med
10 Nov 2006
Ort
I verkligheten, idag
Hoj
Hembygge, SuperSport 950S
Nä, det är fan på tiden att han visar tänderna. Trött på alla fjollvinkningar och påklistrande leende i depån.

Det kan ju också vara så att Rossi är en spelevink som är naturligt glad? Åtminstone enligt en MotoGP-intresserad italienska jag dejtade nyligen, som bott i Tavullia och frekventerat samma barer som Rossi, så har han alltid varit lite av ett "friendly asshole" men att alla alltid gillat honom ändå.

Sen håller jag med om att det är kul att se att hornen växer ut på honom ibland. Det finns uppenbarligen något i honom som brinner fortfarande!
 

Smagatusk

Guest
Det kan ju också vara så att Rossi är en spelevink som är naturligt glad? Åtminstone enligt en MotoGP-intresserad italienska jag dejtade nyligen, som bott i Tavullia och frekventerat samma barer som Rossi, så har han alltid varit lite av ett "friendly asshole" men att alla alltid gillat honom ändå.

Sen håller jag med om att det är kul att se att hornen växer ut på honom ibland. Det finns uppenbarligen något i honom som brinner fortfarande!

Jag pratar generellt. Det är för lite kontroverser bland GP-förarna.

Sen behöver man kanske inte göra som Stoner som letade upp de Puniet på banan och gav honom en smäll.
 

600cc

Sporthojsnörd
Gick med
30 Sep 2007
Ort
GBG
Hoj
FZR600
Nä, det är fan på tiden att han visar tänderna. Trött på alla fjollvinkningar och påklistrande leende i depån.
Mjae, man kan göra det på mer eller mindre snygga sätt. Peka finger är aldrig snyggt i stridens hetta. Visa tänder gör man på banan på ett sportsligt sätt anse jag.
 

Ulvhamne

Kraschmongo
Gick med
16 Oct 2010
Ort
Byhålan
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Pfffff, störtlöjligt :hihi

Maniac skadad - perfekt tillfälle att wildcarda in Stoner! :D Men det skulle väl möjligtvis vara på PI isf...

Ja, Pirro kör ju redan på en annan hoj som wildcard. Fast, Ducati har ju sagt att Stoner får köra precis när han vill så det är ju bara för Stoner att säga att han vill ta ett race så skakar Ducati fram en hoj.
 

MartinB

Absolut skitlångsammast
Gick med
23 Feb 2004
Ort
Alingsås
Hoj
R6zz. No more crossplejn.
Jaha jaha, störtade in med andan i halsen för att se slutet av Q2 och tajmar starten av Moto3-kvalet, vad har hänt?
 
Nyheter
Rapport från Marocko: Dag 1

Vi bekantar oss med lokalin...

Godmorgon från Erfoud!

Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Biljettförsäl...

Anmälan öppen till HUSQVARNA TREK 2024

Nu är ägare av Husqvarna No...

Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Top