2015 Speedster Cup

Ap, ap, ap! Hubner körde lEskigt fort i Speedster Cup! Jag trodde han skulle köra ihjäl sig direCkt! :3freak

r
Jesper har kört junior under många år och skördat stora framgångar. Ett internationellt tävlande i cbr 500 cup har säkert varit bidragande till framgånganrna på er 6. Det är helt enkelt en elitförare.

Jag tror att Jesper har kört minimoto innan junior.?

Jesper har kört junior under många år och skördat stora framgångar. Ett internationellt tävlande i cbr 500 cup har säkert varit bidragande till framgånganrna på er 6. Det är helt enkelt en elitförare.

Jag tror att Jesper har kört minimoto innan junior.?

Det förklarar massor. Trodde han var ny på hojen

Ja, det är verkligen urfattigt just nu med racehojar. Det har jag märkt, ingenting under 30.000
När du säger det, så är det precis vad jag nog är ute efter .. en 600cc eller 1000cc kring -00!
Är min budget på 18 relevant eller bör jag prioritera om.. pruta går ju alltid men ni förstår.:tummenupp

Simpi

Så här inför säsongen är det nog lite tunt med hojar...

För att ta ett exempel så fick jag min R1 -07 med bra spec och mycket prylar för lite över 40 000 i somras så leta vidare... Måste du ha något snabbt så är det ju bökigare tyvärr...

Ja, transponder är ett måste. Tidtagningen sker med transponder.
Om de tar slut och man inte har en tror jag det kan vara svårt att få köra. Jag mailade och frågade banchefen om transponderhyrning i förväg, och de hade en hyfsad mängd, så de borde väl inte ta slut, beror lite på hur många av de nya som inte skaffar egna eller lånar transponder av andra.

Manne, jag har beställt en transponder enl ovan.
Men hur funkar strömförsörjningen ? Batteri eller 12 volt från hojen ?

/Patrick

Den där ser ju rätt vettig ut faktiskt. Bara lägga resten av budgeten på däckvärmare och sånt, om man nu känner för att ha det. :hihi

Ser ju jävligt bra ut ! Måste ringa!

Bokad träff på Söndag, blir en långresa i helgen. Verkade kanon bra, kommer från Hellberg roadracing från början, någon...?? Har inte koll på några svenska förare.

Så alltid gått bana iaf, men servad därefter (enligt ägaren)

Senaste gången den kördes var 08a. Motorn genomgången och ny renoverad av grabben till ägaren i ett skolprojekt nyligen. (Dom är också födda och matade med motorcyklar enligt honom) Provkörd lite på gatan efter det, och det är tydligen ett bra bett i motorn.

Regplåt och registrerad så fullt med dokument finns

Last edited:
Bokad träff på Söndag, blir en långresa i helgen. Verkade kanon bra, kommer från Hellberg roadracing från början, någon...?? Har inte koll på några svenska förare.

Så alltid gått bana iaf, men servad därefter (enligt ägaren)

Senaste gången den kördes var 08a. Motorn genomgången och ny renoverad av grabben till ägaren i ett skolprojekt nyligen. (Dom är också födda och matade med motorcyklar enligt honom) Provkörd lite på gatan efter det, och det är tydligen ett bra bett i motorn.

Regplåt och registrerad så fullt med dokument finns

Jag håller tummarna. Men passa dig, förgasarhästar är det bett i! :tummenupp

Vad kör ni med för däck när det är torrt o fint?

Jag funderar på att slänga på Dunlop d212 GP PRO som ska piskas när det är torrt.

Vad kör ni med när det är blött/upptorkande blött?

Jag funderar på att slänga på Dunlop d212 GP PRO som ska piskas när det är torrt.

I år blir det slicks från Pirelli och Michelin...

- - - Updated - - -

:tummenupp. Ser jättemycket bättre ut nu, än när jag hjälpte till att lasta den efter din krasch.

Tack!

Jag kommer köra Supercorsa SC2 när det är torrt. Sportsmart 2 vid lite tveksamt fuktigt underlag och regndäck (Pirelli eller Bridgestone) vid regn.

Det är åtminstone planen :)

Back