2013 års raciga bandagar med Axxon och Zenergy Racing

SSEMSE har ju fått mig att nå ner mig till 92db så kan vara förklaringen till att jag aldrig såg någon svartflagg. Tackar annars för bra genomförd dag, allt flöt på fint och fint med den service som fanns att tillgå från olika företagare. :)

Trevlig dag förutom "racet". Sex varv på knudan är inget race, mer en tävling i vem som startar snabbast.

Hej på er!

Då var det snart dags för bandagar på Knutstorp igen!

Förra gången blev det fullt i alla grupper, så tänk på att boka er i tid för att vara säker på att få plats!

Varmt välkomna till de racigaste bandagarna!

Om man kan boka bandagar på eran hemsida betyder det att det finns platser? Eller hur ser platstillgången ut?

Bra att veta:

Det är bullerdagar alla tre dagar på Mantorp, vilket innebär 105dB vid förbifart.

Hur ser det ut med platstillgång till Mantorp 3-dagars?
Undrar jag också. Ev kommer jag och ett gäng polare boka, kan vara bra att veta exakt platstillgång så inte två hinner boka och sen är det fullt:gnissla

Kan någon göra någon slags översättning på vad de egentligen e som händer på lördagen, e ju rena grekiskan :P

(Nuke 1a***, Nuke 2a***, Nuke 2a, Nuke 2b, Nuke 600, Nuke 1000)

Last edited:
Kan någon göra någon slags översättning på vad de egentligen e som händer på lördagen, e ju rena grekiskan :P

(Nuke 1a***, Nuke 2a***, Nuke 2a, Nuke 2b, Nuke 600, Nuke 1000)

Här finns det ganska bra förklarat vad det innebär.

http://www.rrnews.se/2013/05/ny-racingserie-nuke-challenge.html

Kvalheaten är a och b, där körs alla kubik blandat. Om man inte vill se det som tävling eller kval så se det som ett pass där man hela tiden kör ihop med jämnsnabba förare.

Sedan delas det upp i racet efter kubik, 600cc och 1000cc.

Får man någon form av bekräftelse på att man är bokad ?

Det får man, såfort betalningen ramlat in på kontot skickas ett mail ut liknande beställningsmailet, där det står att betalningen är mottagen. Har en viss tendens att hamna i skräpposten hos vissa har jag märkt, vet ej varför..

Jag fick inte det och vad jag förstod av viktor så ska man inte få det heller!

Är det många svenska som ska ner till knutstorp? Eller är det bara ja o rogge? :/

Jag ska ner vi får ju träffas o prata lite kommer ner på torsdag morgon

Det får man, såfort betalningen ramlat in på kontot skickas ett mail ut liknande beställningsmailet, där det står att betalningen är mottagen. Har en viss tendens att hamna i skräpposten hos vissa har jag märkt, vet ej varför..

Okej då förstår jag :) Men för min del så fick jag inget mail, inte ens till skräpposten. Men har för mig att du kollade och då stod jag uppskriven iaf :)

Nyheter
Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti