2013 års bandagar med FIVER!

Ohlzen

#666
Gick med
1 Sep 2004
Ort
Borås
Hoj
BMW S1000RR
Mitt första mail till dom var att dom vänligen skulle sätta in pengar på mitt konto, men det sket sig ju förstås, så nu var mitt närsta mail utformat såhär: "Jag undrar varför i HELVETE ni bara ignorerar min begäran på er eller tror ni jag skall glömma hela skiten

MVH
Tommy Ohlsen"

Är det någon som fått tillbaka några stålar ?
Humlan lever iaf vet jag för han har ju lagt ut nya grejer på sin hemsida ,, börjar bli JÄVLIGT trött på denna ignorans nu.
 

Anonymous

Ny medlem
Gick med
21 May 2009
Ort
Stockholm
Hoj
08 Honda cbr 1000rr
Samma för mig. Mailade trevligt och frågade efter mina pengar 26 mars. Då jag inte fått svar frågade jag igen den 7 april men fortfarande inget svar...

Så jävla illa att man inte ens kan ta sig en minut att skriva en förklaring som mailas till alla som betalat. Egentligen ingen brådska, det är mest principen som stör mig. Har haft liknande erfarenheter av dem tidigare och börjar jag börjar ana vad som kan ha gått fel med samarbetet i Anderstorp...
 

Nr:18

Snabbare än Don Queer
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Oskarström
Hoj
GSXR 1000
Samma för mig. Mailade trevligt och frågade efter mina pengar 26 mars. Då jag inte fått svar frågade jag igen den 7 april men fortfarande inget svar...

Så jävla illa att man inte ens kan ta sig en minut att skriva en förklaring som mailas till alla som betalat. Egentligen ingen brådska, det är mest principen som stör mig. Har haft liknande erfarenheter av dem tidigare och börjar jag börjar ana vad som kan ha gått fel med samarbetet i Anderstorp...

Hej!
Du får gärna maila igen, jag har troligen inte fått ditt mail. sb@fiver.se
Vi börjar betala tillbaka under dagen idag , och skickar samtidigt ut instruktioner hur man gör om man vill köra på någon av de dagar vi har som alternativ.
Ber om ursäkt att vi varit dåliga på att svara på mail, men de sista veckorna har inte varit så enkla som alla tycks tro. Vad du avser för liknande situationer får du gärna precisera, jag vet inte vad du menar.
//Stefan
 
Last edited:

Nr:18

Snabbare än Don Queer
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Oskarström
Hoj
GSXR 1000
Mitt första mail till dom var att dom vänligen skulle sätta in pengar på mitt konto, men det sket sig ju förstås, så nu var mitt närsta mail utformat såhär: "Jag undrar varför i HELVETE ni bara ignorerar min begäran på er eller tror ni jag skall glömma hela skiten

MVH
Tommy Ohlsen"


Är det någon som fått tillbaka några stålar ?
Humlan lever iaf vet jag för han har ju lagt ut nya grejer på sin hemsida ,, börjar bli JÄVLIGT trött på denna ignorans nu.

Hej!
Jag har nyss svarat på ditt trevliga mail.
//Stefan
 

Ohlzen

#666
Gick med
1 Sep 2004
Ort
Borås
Hoj
BMW S1000RR
Tack för svaret :)
Skall komma ihåg att bara svara med trevliga mail, det blir ju så mycket bättre då :fyllisar
 

Rogge

C4-RACING
Gick med
21 Mar 2004
Ort
Åhus
Hoj
ZX10R 08
Har precis bokat körningen på knudan, så om ni inte redan skickat tillbaka stålarna så kan ni kanske ta dem till den istället. Annars fixar det sig ändå. /R.Szymasko
 

abethebabe

hungarianstallion
Gick med
15 Jan 2006
Ort
Fbg
Hoj
GSX-R 750 SRAD -97, R1 banräcer, yamaha yz250f -02, kawasaki kx450f -08, zx9r -98
Kommer också att köra på knudan den 25:e:yoparty blir min första körning där men jag har hört att det är sveriges roligaste bana så ska bli spännande, hoppas nu bara vädret är med oss den 25:e då jag endast har slicka att tillgå:näsblod
 

Zalfus

Medlem
Gick med
27 Feb 2006
Ort
Halmstad
Hoj
S1000RR -12 racehoj
Är man automatiskt anmäld till knutstorp om man var anmäld, betald och klar för torpet? Har skickat ett mail också. Får se var man får svar först nånstans :)
 

Goffen

Med lem
Gick med
18 Jun 2008
Ort
Vaggeryd
Hoj
MT-10 2022 R6 2007
Tråkig historia det här hoppas det löser sig för alla inblandade och att man får köra med fiver på torpet igen nåndag !
 

Gixxlito

Söker klokskap
Gick med
17 Dec 2006
Ort
Bonnahult
Hoj
Caddy -67 och Monark -49 125 cc
Klockrent, svar på mail i princip omgående och pengarna inne på kontot inom rimlig tid :tummenupp

Nu hoppas vi Fiver får ihop ett gäng sammanhängande dagar på någon bana till sommaren.
 

Nr:18

Snabbare än Don Queer
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Oskarström
Hoj
GSXR 1000
Ny utbetalningsrunda avklarad. Vore betydligt enklare om man uppger sina anmälningsnummer, ungefär hälften har klarat av att göra det.....
 

ulf

Störd
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Lund
Hoj
Kawatia
Tack för en kanondag på Knudan, och den roligaste kurs jag varit på. :tummenupp
 
Nyheter
Eldrivna Oruga Unitrack

Oruga Unitrack, en motorcyk...

Circuit de Barcelona-Catalunya storsatsar

Gran Premi de Catalunya Mot...

Lunchhälsning från Merzouga!

Bästa ökenguiden, Jordi Arc...

Rapport från Marocko: Dag 1

Vi bekantar oss med lokalin...

Godmorgon från Erfoud!

Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Biljettförsäl...

Top