2013 års bandagar med FIVER!

Mitt första mail till dom var att dom vänligen skulle sätta in pengar på mitt konto, men det sket sig ju förstås, så nu var mitt närsta mail utformat såhär: "Jag undrar varför i HELVETE ni bara ignorerar min begäran på er eller tror ni jag skall glömma hela skiten

MVH
Tommy Ohlsen"

Är det någon som fått tillbaka några stålar ?
Humlan lever iaf vet jag för han har ju lagt ut nya grejer på sin hemsida ,, börjar bli JÄVLIGT trött på denna ignorans nu.

Samma för mig. Mailade trevligt och frågade efter mina pengar 26 mars. Då jag inte fått svar frågade jag igen den 7 april men fortfarande inget svar...

Så jävla illa att man inte ens kan ta sig en minut att skriva en förklaring som mailas till alla som betalat. Egentligen ingen brådska, det är mest principen som stör mig. Har haft liknande erfarenheter av dem tidigare och börjar jag börjar ana vad som kan ha gått fel med samarbetet i Anderstorp...

Samma för mig. Mailade trevligt och frågade efter mina pengar 26 mars. Då jag inte fått svar frågade jag igen den 7 april men fortfarande inget svar...

Så jävla illa att man inte ens kan ta sig en minut att skriva en förklaring som mailas till alla som betalat. Egentligen ingen brådska, det är mest principen som stör mig. Har haft liknande erfarenheter av dem tidigare och börjar jag börjar ana vad som kan ha gått fel med samarbetet i Anderstorp...

Hej!
Du får gärna maila igen, jag har troligen inte fått ditt mail. sb@fiver.se
Vi börjar betala tillbaka under dagen idag , och skickar samtidigt ut instruktioner hur man gör om man vill köra på någon av de dagar vi har som alternativ.
Ber om ursäkt att vi varit dåliga på att svara på mail, men de sista veckorna har inte varit så enkla som alla tycks tro. Vad du avser för liknande situationer får du gärna precisera, jag vet inte vad du menar.
//Stefan

Last edited:
Mitt första mail till dom var att dom vänligen skulle sätta in pengar på mitt konto, men det sket sig ju förstås, så nu var mitt närsta mail utformat såhär: "Jag undrar varför i HELVETE ni bara ignorerar min begäran på er eller tror ni jag skall glömma hela skiten

MVH
Tommy Ohlsen"

Är det någon som fått tillbaka några stålar ?
Humlan lever iaf vet jag för han har ju lagt ut nya grejer på sin hemsida ,, börjar bli JÄVLIGT trött på denna ignorans nu.

Hej!
Jag har nyss svarat på ditt trevliga mail.
//Stefan

Tack för svaret :)
Skall komma ihåg att bara svara med trevliga mail, det blir ju så mycket bättre då :fyllisar

Har precis bokat körningen på knudan, så om ni inte redan skickat tillbaka stålarna så kan ni kanske ta dem till den istället. Annars fixar det sig ändå. /R.Szymasko

Kommer också att köra på knudan den 25:e:yoparty blir min första körning där men jag har hört att det är sveriges roligaste bana så ska bli spännande, hoppas nu bara vädret är med oss den 25:e då jag endast har slicka att tillgå:näsblod

Är man automatiskt anmäld till knutstorp om man var anmäld, betald och klar för torpet? Har skickat ett mail också. Får se var man får svar först nånstans :)

Tråkig historia det här hoppas det löser sig för alla inblandade och att man får köra med fiver på torpet igen nåndag !

Klockrent, svar på mail i princip omgående och pengarna inne på kontot inom rimlig tid :tummenupp

Nu hoppas vi Fiver får ihop ett gäng sammanhängande dagar på någon bana till sommaren.

Ny utbetalningsrunda avklarad. Vore betydligt enklare om man uppger sina anmälningsnummer, ungefär hälften har klarat av att göra det.....

Tack för en kanondag på Knudan, och den roligaste kurs jag varit på. :tummenupp

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...