2012 - 0/10

dn-L

Office Linebacker
Gick med
4 May 2008
Hoj
Världsmästarhoj
Var det nån som tyckte den var bra, eller ska vi gå samman och försöka stämma skjortan av Roland Emmerich? Jag brände 3 timmar och 110 spänn på det här, man blir förbannad! :mad:

Kolla på trailern och låtsas sen att den är 160 minuter lång så har ni sett filmen:

[YOUTUBE-ID]Hz86TsGx3fc[/YOUTUBE-ID]

Ser ut att vara lite som att åka kommunalt. Bara att köpa en sms-biljett så får man samma upplevelse på tuben.

zZzZzZzZz.... precis sådan här film jag inte orkar med, verkligen en stereotyp av den sortens film. Det är en massa visserligen snygga och coola effekter, men allt är "hjärndött", all action finns där "bara för att".

nu har jag visserligen bara sett trailern, men jag tar verkligen ditt ord för det, känns helt klart som att dom pressat in exakt all cool action/effekter i trailer, resten av filmen är väl lite hjärndöd och tragiska dialoger och mellansekvenser.

Hatar såna här förutsägbara filmer där man förlitar sig på effekter och dålig dialog. Halvtaskiga skämt och äcklig sensmoral att man ska kämpa tillsammans så klarar man det. Typiskt så här stora produktioner om katastrofer.
Som sagt så räcker det att man sett trailern där alla filmens specialeffekter är klippt ihop till 2 min.
Nu har jag inte sett filmen så den kanske är riktigt bra. Dock så tvivlar jag starkt.

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg