2012 års bandagar med Actionpics.se

TKBHENKE

BLACK IS BACK
Gick med
7 Jul 2003
Ort
I Garaget
Hoj
Super blackbird
Nitrous;5551317 Personal från tidningen Bike och Suzuki är på plats 1-3 Juni och vill gärna prata motorcyklar med just Dig. Provkörning av GSX-R600 skrev:
Till oss fattiga hantverkare som inte kommer med till GR. Kommer Gsxr 600 att finnas för provning på Geléåsen?

//Henrik
 

Nitrous

www.actionpics.se
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Mantorp (Racetorp)
Hoj
Panigale
Till oss fattiga hantverkare som inte kommer med till GR. Kommer Gsxr 600 att finnas för provning på Geléåsen?

//Henrik

Hej Henrik,

Inget är bestämt med Suzuki vad gäller 600an till Gelleråsen. GSX-R1000 kommer alltid vara med men vi framför såklart önskemål till Suzuki så får vi se vad som passar och går att lösa.

//M
 

Nitrous

www.actionpics.se
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Mantorp (Racetorp)
Hoj
Panigale
Platstillgången uppdaterad

Äntligen, nästa vecka styr vi och många deltagare till årets höjdpunkt Gotland Ring, och veckan därpå ännu flera deltagare. Information är skickad till samtliga deltagare, saknar du information så kontaktar du Actionpics.

Däckset från Pirelli lottas ut på samtliga Actionpics bandagar, levereras genom Grevens Mc-Delar som dessutom är på plats under Gotlands helgerna. Den lyckliga vinnaren kan få däck direkt på plats, och även monterade!
För Er som är anmälda båda helgerna så har ni chansen att vinna båda helgerna. Tänk vad osannolikt om samma person skulle vinna båda helgerna :)
Helårsprenumerationer på tidningen Bike och oljeförpackningar med Q8SBK Racing olja lottas också ut.

Gotland Ring 2012 T-shirt - Going NowHere .... Fast!
Missa inte beställa årets t-shirt för Gotland Ring, se bild.
Förbokad exemplar för rätt strl ska reserveras, strl M L XL.
T-shirt är vit och finns med tryck i Grått eller Brunt.
Pris 140:-
Obs! Actionpics är inte säljare, vi förmedlar enbart beställningar.
Skicka mail till Actionpics med namn, e-post, storlek och färg på tryck för att förbeställa t-shirt.
Leverans sker på Gotland Ring.
Gotland-Ring-faster-t-shirt low res.jpg

Platstillgången är uppdaterad nu. Den 12 Juli på Gelleråsen finns det platser kvar och därefter kommer Kinnekulle Ring som också har lite platser kvar i två av grupperna, en grupp är fullbokad! På Kinnekulle ingår lunch i priset båda dagarna, riktig husmanskost till lunch. På Kinnekulle Ring kommer vi även för första gången ha transponders och service med Amigoo.

Next stop Gotland Ring

//Actionpics
 

luffare

Ny medlem
Gick med
3 Jun 2007
Ort
Uppsala
Hoj
zx7r
Hur hårt är det med ljudnivån på Gotland?
Kommer det finnas nån db-killer att köpa om man skulle låta för mycket?
 

Nitrous

www.actionpics.se
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Mantorp (Racetorp)
Hoj
Panigale
Hur hårt är det med ljudnivån på Gotland?
Kommer det finnas nån db-killer att köpa om man skulle låta för mycket?

Samma regler som vid RR-tävling, 95db(A) vid förbifart gäller.
Enligt avtal och regler som Länstyrelsen beslutar så gäller 95 db(A) men det har aldrig funnits någon ljudmätare att tillgå. Historiskt sett så känner jag inte till att någon någonsin har blivit avflaggad för buller på Gotland Ring.
Grevens Mc-Delar säljer lite db-killers bl.a. , dom är på plats. Men en personlig gissning är att du inte kommer behöva bekymra dig om ljudet.

//Nitrous
 

Christopher

Bombrepa.se
Gick med
11 Dec 2007
Ort
-
Hoj
BRrrraaaaaaap
Någon som har lust att dela på EL första och andra helgen på gotland ring? Hur sent kan jag köpa el på gotlandrings webshop? tänkte om man skulle hitta någon på banan som vill dela på ett uttag.
 

HW

Behandlar dig som du behandlar mig!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Klagstorp / Klåparp
Hoj
Tillfälligt hojlös
Historiskt sett så känner jag inte till att någon någonsin har blivit avflaggad för buller på Gotland Ring

Inte avflaggad men invinkad med en ödmjuk vädjan att tänka över vad som händer i öronen hos grannarna när man kör med en helt rensad ljuddämpare på en 1000cc radfyra.

Sån är jag!
 

TKBHENKE

BLACK IS BACK
Gick med
7 Jul 2003
Ort
I Garaget
Hoj
Super blackbird

leo

Ny medlem
Gick med
14 Sep 2003
Ort
Vellinge
Hoj
R6 08
Hej, är der nån som skal åka till GR från Skåne, Malmö eller omkring?? har ett kåpset som ska ditt, 300.- för bensinen följer med :tummenupp
 

Nitrous

www.actionpics.se
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Mantorp (Racetorp)
Hoj
Panigale
Inte avflaggad men invinkad med en ödmjuk vädjan att tänka över vad som händer i öronen hos grannarna när man kör med en helt rensad ljuddämpare på en 1000cc radfyra.

Sån är jag!

Ja det är förvisso helt sant. Men ok, jag menade under mer normala förhållande med en någorlunda fungerande ljuddämpare!

// Nitrous
 

Cykelstyre

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 May 2006
Ort
Vargön
Hoj
Emmaljunga super viking, 2018
Någon som skall köra 18-19juni och intresserad av att dela en stuga på Motorstadion? :)
 
Nyheter
Custom Bike Show imorgon!

Portarna till campingen är ...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Prövotid på AM-körkortet införs

En ändring i körkortslagen ...

2025 års motocrossmodeller från Husqvarna

Husqvarna Motorcycles har p...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Återträff för deltagarna på Carlbarks Spanienresor!

Carlbarks motor arrangerar ...

”Vårservice”!

Ibland hinner man inte rikt...

KTM 990 RC R på väg

KTM har presenterat prototy...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

Top