2011 med SSEMSE

Ofunkis...

Inga pengar dragna och inget mail men tydligen är jag gratis medlem i år:va

"Du har redan bokat en plats som deltagare eller funktionär till detta arrangemang.

Klicka här för att komma tillbaka."

Nått galet är det.

"Du har redan bokat en plats som deltagare eller funktionär till detta arrangemang.

Nått galet är det.

Hör av dig till "info@sydskanesemse.nu" eller per tele på kvällstid

Titta i skräppost, kan vara att den hamnat fel. Annars hör av dig på infomailen.

Mvh

Tack! Inget i skräpposten heller. Jag skrev in en förfrågan i formuläret på hemsidan. Den går till info adressen misstänker jag.

EDIT: Fått bekräftat att pengarna kommit in efter att ha fyllt i formuläret ovan.

Last edited:

Nått galet är det.
Vi vill ju gärna ha med dig i föreningen att du faktiskt fått allt gratis.... :tungan

Du finns med på listan nu i alla fall. :krama

Nått galet är det.

Vi vill ju gärna ha med dig i föreningen att du faktiskt fått allt gratis.... :tungan

Du finns med på listan nu i alla fall. :krama

Typiskt masar att lura in sig sådär utan att betala. Precis som det ska vara. :krama

En fundering kring kommande år. Kommer det se likadant ut med flaggning som tidigare år? Dvs egna flaggisar på Sturup, ingyrda på Knutstorp?
Eftersom jag är student och därmed har begränsad ekonomi har det varit jättebra för mig att kunna flagga ihop min körtid. Om jag nu flaggar alla Sturups-dagar så får jag 3000 poäng vilket tyvärr inte betalar så många dagar på Knutstorp.. :(
Så, DC/styrelsen/vilka det nu är som planerar kring flaggisarna, får för min del gärna ta sig en funderare kring detta. Annars kommer jag få skära ner på min andel bankörningar kommande säsong, och det vill jag ju inte :(

Ps. Inte bara kritik, jag tycker Knutstorp är en kul bana och uppskattar att ni bokat många dagar där! :)
Vi har lyssnat på dig och flera andra.
Det är nu bestämt att vi till varje Knudankörning kommer att erbjuda TVÅ bokningsbara platser och dessa två kommer att bemanna torn 6 uppe i hårnålen. En position som kräver mycket.

Jag hoppas att vi nu fyller upp denna position vid varje körning, i annat fall tvingas vi återgå till att hyra in flaggisar på alla positioner.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT