2010

Nån som vet om något uuuuuungefärligt upplägg med banor och åtminstone vilken månad vilken tävlingarna kommer gå vart?

Kan ju vara intresseant att veta sen när dom dryga j*vlarna på jobbet ska börja tjata ang. semester o.sv! =)

Nån som vet om något uuuuuungefärligt upplägg med banor och åtminstone vilken månad vilken tävlingarna kommer gå vart?

Kan ju vara intresseant att veta sen när dom dryga j*vlarna på jobbet ska börja tjata ang. semester o.sv! =)

Se prel kalender på: http://www.supermotosweden.se/?p=1083
Jag kommer med Kortedala och FMCK Borås kommer också försöka anordna en enklare tävling / RM i Borås.

Vi amatörer får spamma tråden med vad vi kör så får Liljekvist leta efter sina favoriter :D

Jag kör KTM i nästa år också, nu med ny kolv :yoparty

Se prel kalender på: http://www.supermotosweden.se/?p=1083
Jag kommer med Kortedala och FMCK Borås kommer också försöka anordna en enklare tävling / RM i Borås.

Vi amatörer får spamma tråden med vad vi kör så får Liljekvist leta efter sina favoriter :D

Jag kör KTM i nästa år också, nu med ny kolv :yoparty

Lika kul att läsa vad alla kör, men tråkigt att ni kör fel märke :tungan

Endurance 10/7 på Örebro låter ju riktigt skoj! Vad snackar vi, 3 eller 4 timmar på grusdelen? Skulle passa mig crossåkare perfekt! :tungan

Det är 2-3 förare per lag, LeMans-start och 3 timmar race, man kan antingen dela hoj eller köra varsin, transpondern flyttas över vid byte. Mycket uppskattad evenemang förra gången som jag minns det. :tummenupp

Det är 2-3 förare per lag, LeMans-start och 3 timmar race, man kan antingen dela hoj eller köra varsin, transpondern flyttas över vid byte. Mycket uppskattad evenemang förra gången som jag minns det. :tummenupp

Låter kul!

Snart är surhondan ihop med hel ren motor. Nya ventiler, säten, fjädrar, ramlager, vevstake o.sv o.sv (Toppen hade slagit sig snuskigt mycket...)

Nyheter
Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka