2010 stora biotoppsetta (Motard/Enduro)

Spiken

aka. Strajpen
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM Freeride 250R 2016 | KTM 640 SM 2002
2010:s stora biotoppsetta (Motard/Enduro)

Ja, då var det dags att summera det gågna året i en liten film :) Denna rulle innehåller allt! Fräcka kommentarer, wheelies, stoppies, ja you name it. (Men det kan ju inte bli mycket annat när man tillhör stockholms bästa maffia)

Njut!

:banana

[YOUTUBE-ID]vRpZu-zEw1I[/YOUTUBE-ID]

(Klagomål och konstruktiv kritik kan, vänligt men bestämt, köras upp i närmsta bakdel):FU

Last edited:
Helt klart film i min smak, inte samma sak hela tiden som dom flesta "köra fort som fan" filmer:tummenupp
Ska man "klaga" på nått så va den för kort och lite skakig på vissa bitar

Kul!

Mycket vinklar och även lite krasch :D

Härligt gubbar, det var precis det jag ville höra innan jag ska knoppa :D

Helvete va fan gjorde ni i slutet? Söndagsåkte? O vart e jag? :hördu :4skrika :fatta!

Ja du grabbhalva, den frågan har jag ställt mig många gånger när vi har varit ute... :7peta

Putte: Tack :D

Funderar på att köpa mig en lite fräschare kamera till i år (förra året så filmades allt med kompakt- eller dv-kamera, därav kvalitén och störningarna vid slangandet) och funderar på en Contour HD.
Någon som kan säga något gott eller ont om den?

Last edited:
Sicken vilka dårar, tur att jag sålde motarden! :D:tummenupp

Aha var ni & lekte i grusgropen i Väsby?

Riktigt kul rulle och störtskön version av Umbrella - vilka är det som gjort den?

EDIT: The Baseballs hade gjort den såg jag nu när jag öppnade filmen i eget fönster. Ibland är det bra med lite reklambanners...

Riktigt kul rulle och störtskön version av Umbrella - vilka är det som gjort den?

EDIT: The Baseballs hade gjort den såg jag nu när jag öppnade filmen i eget fönster. Ibland är det bra med lite reklambanners...

Ja de har riktigt sköna covers som passasr perfekt till sånna här movies av biotopp kaliber...

Bra klippt pojkar! :tummenupp

Ha ha fan vad grymm hopp-vurpa :yoparty:D
Bra, blandad film även om den blev lite långtråkig i vissa fall ändå... (men den kritiken tar jag vänligt men bestämt o kör upp i min bakdel)

Trevlig rulle!

Men var är mina credzz??

Förstår nu varför du funderar på att köpa en ny kamera.

Fan vad kul att det är så många som gillar filmen, det här sporrar mig fortsätta :)
Jag har nu varit och införskaffat mig en liten 720p actionkamera samt stativ. Det blev dock varken Go Pro eller Contour då kvalitén på dessa tyvär var under all kritik. Istället hittade jag efter många timmars review och sample-tittande, creative Vado HD 3rd gen. Denna lilla kamera är till formen sett mycket otympligare än ovan nämnda kameror, men videokvalitén plus att den har en extern mic-ingång gjorde att valet blev lätt. Missförstå mig rätt nu, den är inte gigantisk, men den påminner om iphone i miniformat och kan därför bli lite svår att sätta på t.ex. hjälmen.
Till helgen kommer jag nog kunna bjuda på ett smakprov :)

Nyheter
KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!