2010-05-19 Bulten live-bilder

Yey!!!! krasher i realtime!!!!

Någon borde ta med sig en dator med webkamera och koppla upp den m ha iphone och streama! Gärna en kommentator oxå!

" här kommer lol nummer 58 på repa 118 och hänger bredvid hojen... men nääee,, knät nådde inte ner ändå :( "

Kul initiativ dock Asplind! Alla typer av live och uppkopplingar tilltalar mig som tekniknörd :)

• Gilla
Reaktioner: TRS
Hahah ja, fast jag orkar inte vara speaker dock :) Tycker det e jobbigt nog o hinna skicka dom jag vill... Tar ja en radda foton så måste ja in o "låsa" dom ja tycker ser bra ut och är skarpa... Inte ofta man hinner göra det innan de kommer fler hojar.. haha :)

Hade vart helt sjukt fint med någon som tog dit en kamera och kopplade upp på 3G och sände ut.

Hörru Aspis, du får ta o sätta på ett tele så de inte blir så mkt jox på sidorna. De ska _bara_ vara min röda fina snabba firestorm i sökarn. Inte massa blad =)

Goose, kände du dig taskig? =)

klart det var ett humorinlägg, men det hade fortfarande vart kul om någon ordnade en kamera i krashkurvan

Jag tror strömförsörjningen kan vara ett problem =) Eller finns det nån stolpe man kan hooka upp sig mot.

Last edited:
Jag tror strömförsörjningen kan vara ett problem =) Eller finns det nån stolpe man kan hooka upp sig mot.

Krävs det något mer än en laptop med webcam?
Krävs någon speciell programvara eller ska man ka konto på någon sajt för att kunna streama ut en videoström?

Fint som snus

Jaha då var det dax att börja tacka alla underbara eldsjälar....:tummenupp

Tack för alla fina bilder

Men jag har nått rött skit framför mig på vägen på ett par bilder :D

Har vi fått en ny M1cke? Den svarta CBR 1000 föraren verkar ha tagit över rollen som boende på Bulten :D

Back