2010 års bandagar med banåkning.nu

MickeG

Medlem
Gick med
13 May 2004
Hoj
KTM RC56-R
2010 års bandagar med www.banåkning.nu

Nu är det dags att boka årets bästa bandagar
Bokning och betalning gör du i våran butik.
Du passar väl på att hyra Pitbox på Gelleråsen. Vi har fixat ett bra pris, 500:- för bägge dagarna.

Även i år har du chansen att vinna fina priser, vi lottar ut däck och tidningen Motorrad.

Vi önskar gamla och nya banåkare varmt välkomna

MAJ

Midlanda 13 - 14 Maj
Välkommen att köra torsdag och fredag den 13 - 14:a Maj på Midlanda.
Medel Gruppen
Tid på banan 16 x 20-min.
20 deltagare/grupp
Pris 1200:- /mc

Gelleråsen 17-18 Maj
Välkommen att köra måndagen och tisdagen den 17-18 Maj på Gelleråsen.
Tid på banan 18 x 20-min.
25 deltagare/grupp
Pris 2200:- /mc ink el

Passa på att hyra Depåbox 500:- för bägge dagarna
4 st hojar för lätt plats i en box

Juli

Gelleråsen 5-6 Juli
Välkommen att köra måndagen och tisdagen den 5-6 Juli på Gelleråsen.
25 deltagare/grupp

Midlanda 19-20 Juli
Välkommen att köra måndag och tisdag den 19-20 Juli på Midlanda.
20 deltagare/grupp

Augusti

Gelleråsen 19-20 Augusti
Välkommen att köra torsdagen och fredagen den 19-20 augusti på Gelleråsen.
25 deltagare/grupp

September

Midlanda 9-10 September
Välkommen att köra torsdag och fredag den 9-10 September på Midlanda.
20 deltagare/grupp

Last edited:
Har bokat ett gäng dagar men går inte att betala? vad göra?

Hej

Är man välkommen till Midlanda 13 - 14 Maj om man kör Motard och aldrig testat på bana tidigare?

/Jon

bokat sen länge och mailat grabbarna om att de inte går att betala, men inget har hänt, och de är 10 dagar sen jag upptäckte detta :(

Hej

Är man välkommen till Midlanda 13 - 14 Maj om man kör Motard och aldrig testat på bana tidigare?

/Jon

vad jag vet så har de vart motarder på banåkning.nu bandagar.

Last edited:
Man behöver la ingen banlicens? lr? :S :P.. sen om man aldrig har åkt bana förut är man bara ivägen då lr hinner man med någorlunda? beror ju på förare men ändå ;O

det verkar som det är flera som har problem, vi löser detta med att ni gör en banköverföring. Ni som har bokat får snart ett mail med uppgifter om till vilket konto etc. Vi jobbar på problemet.

Hej

/Jon

tänk bara på ljudet, kör med db-killer. 95 db vid förbifart:tummenupp

Last edited:
det verkar som det är flera som har problem, vi löser detta med att ni gör en banköverföring. Ni som har bokat får snart ett mail med uppgifter om till vilket konto etc. Vi jobbar på problemet.

Hej,

Vem ska stå som betalningsmottagare för överföringen enligt er webbplats? Behövs för att få igenom den.

Tack,

Rickard

Hej,

Vem ska stå som betalningsmottagare för överföringen enligt er webbplats? Behövs för att få igenom den.

Tack,

Rickard

Gör köpen i butiken och betala genom att göra en banöverföring till:

Kontoinnehavare: Banåkningnu i Sverige HB
Bank: SEB
Clearing 5406
Kontonr 1022024

Nu gick det bättre! Klart och betalt!

Betalt o klart. Vi syns på Gälleråsen i maj:yoparty

Jag har bokat en box. Tänker mej att man skulle kunna dela på tre om någon är intresserad!! :D

Rickard

Passa på

Tänkte bara tipsa om att i samband med bandagarna på Mittsverigebanan den 13-14 Maj kan man även passa på att besöka
Sundsvall custom & hotrod show den 14-16 Maj. Med fest både fredag- och lördagkväll om man känner för det. På www.sundsvallshow.se hittar man mer info om eventet och sajten kommer att uppdateras löpande fram tills det är dags. Själv har jag bokat in både bankörnigen och showen :yoparty

Gelleråsen 17-18 Maj Bokad och betald via pengar infört på erat kontonummer då payer inte verkar lira riktigt ennu. Hoppas de blir Maj snart :)

Bankörning

Hej! Jag får inte länken att funka till er hemsida.

Jag undrar lite över bankörningarna, har endast kört några få med SMC, aldrig några med er.

Fungerar det på samma sätt med olika grupper? Endast omkörning på raksträckan i grön grupp t ex. Om man är nybörjare och känner sig osäker vill man veta att det inte är en massa "rejsputtar" som tar spår och att det blir "high chaparal" liksom. (Var faktiskt med om det på en körning i SMC:s regi...)
Nåja, finns ambulans vid banan? Finns möjlighet att få föråkare? Är det hög säkerhet och seriöst helt enkelt?

Tjing!

Hej! Jag får inte länken att funka till er hemsida.

Jag undrar lite över bankörningarna, har endast kört några få med SMC, aldrig några med er.

Fungerar det på samma sätt med olika grupper? Endast omkörning på raksträckan i grön grupp t ex. Om man är nybörjare och känner sig osäker vill man veta att det inte är en massa "rejsputtar" som tar spår och att det blir "high chaparal" liksom. (Var faktiskt med om det på en körning i SMC:s regi...)
Nåja, finns ambulans vid banan? Finns möjlighet att få föråkare? Är det hög säkerhet och seriöst helt enkelt?

Tjing!

Hej vi har en grupp som heter medel gruppen det är ingen nybörjar grupp.Som många tror det är fria omkörningar men med hänsyn vi vill inte ha nån köbildning det skapar bara hackig körning.Vi kör med föråkare första 2passen sen får du säga till om du vill ha mer hjälp så får du det. Jag rekomenderar folk att köra med smc när dom är nybörjare. Och prova oss när dom känner sig hemma på bankörning. Mvh Peter

Last edited:
Blir väl kanske nån enstaka åkning i sommar, ska bara sälja av lite andra sommarleksaker :p
Kåpor är på väg hem nu efter förra åkning ;)
Tack igen för skjutsen i bilen och glada tillrop efteråt ;)

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT