Den där kurvan har tyvärr fått mig att låta bli =/
-30?!! tycker synd om dig!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
blev en tur på 8-9 mil igår 24/1,förstår inte att jag avskytt vintern tidigare
Tog en runda nu på kvällen och så började det snöa.
Nu under vintern har jag fått mig en rejäl tankeställare och kom på att abstinensen och suget är alldeles för hög under vinter halvåret. (jobbigt för själen)![]()
![]()
SÅ till nästa vinter ska jag verkligen göra mitt bästa för att skaffa en vinter hoj!![]()
![]()
Ska förvandla mörka och tråkiga vinter dagar till "sjunde himlen"!= Längre Mc säsong = Mer/längre njutning = Bra erfarenhet!
![]()
Håll ut gott folk!! Snart är våren här!!![]()
Nu under vintern har jag fått mig en rejäl tankeställare och kom på att abstinensen och suget är alldeles för hög under vinter halvåret. (jobbigt för själen)![]()
![]()
SÅ till nästa vinter ska jag verkligen göra mitt bästa för att skaffa en vinter hoj!![]()
![]()
Ska förvandla mörka och tråkiga vinter dagar till "sjunde himlen"!= Längre Mc säsong = Mer/längre njutning = Bra erfarenhet!
![]()
Håll ut gott folk!! Snart är våren här!!![]()
Äh, bara slöseri med pengar om du ska ha en till hoj. Håll ut, det skadar inte att pausa från hojåkandet - intresset kommer att hålla sig mycket längre och den känslan när man tar ut hojen på våren från ett långt uppehåll är underbart. Kör du hoj hela tiden är det inget speciellt längre![]()
Om man gör det i flera (säg 3) månader, joÄh, bara slöseri med pengar om du ska ha en till hoj. Håll ut, det skadar inte att pausa från hojåkandet - intresset kommer att hålla sig mycket längre och den känslan när man tar ut hojen på våren från ett långt uppehåll är underbart. Kör du hoj hela tiden är det inget speciellt längre![]()
så säger bara en som aldrig provat,
har kört så ett antal år och inte tröttnat än,
går fan inte o jämföra snö/grus/stig med asfalt då är du ute o cyklar riktigt rejält
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |