2009-års bandagar med www.banåkning.nu

Slow children playing tackar för Gelleråsen körningen och i år. Förutom vädret på fredagen som arrangörerna (än så länge) inte kan styra fanns inget att anmärka på. Bra flyt i av- och påsläpp. Sjysst frukostbuffé! Det blir en spastisk F5-vinter på er hemsida kan jag lova.

Vi noterade fotografer under dagarna, är det något som kommer publiceras och i så fall vart?

Det kommer bilder snart :)

menar du såna här actionbilder?? :D

Bifogat

• DSC_2137_800.JPG
    DSC_2137_800.JPG
    75.3 KB · Visningar: 74
Vi ganska lugna...men var är bilderna?

Tack för all körning iår banåkning.nu så ses vi nästa sommar :yoparty

Ja vafan, nu måste väl fotolabbet hunnit ta emot magnesiumplåtarna och förvandlat dom till bilder?

bilder finns men dem är gigantiska å över 400st, orka lägga upp dem i ett galleri... dem finns på Lamerider´s FTP server att tanka hem.

IP: 79.136.99.6
Port: 21
User: LR
Psw: fvhqDCkG

Fotograf: Dal-Mausen och WDac

Last edited:
intresset verkar stort iaf, alltid någon inne på FTPn å tankar :)

Men få fingrarna ur och upp med dom här vet ja, jag e inte världmästare på datorn så det e inte helt lätt med tanka hit tanka dit....................

Men få fingrarna ur och upp med dom här vet ja, jag e inte världmästare på datorn så det e inte helt lätt med tanka hit tanka dit....................

jag orkar inte sitta å hantera 452st bilder för att göra dem mindre både storleksmässigt i bild och MB storlek. de får någon annan göra :D

jag orkar inte sitta å hantera 452st bilder för att göra dem mindre både storleksmässigt i bild och MB storlek. de får någon annan göra :D

Nästa gång kan du ladda upp dem på Nikons gratistjänst myPicturetown.com helt gratis, dessutom i en storlek som passar webben. Efter uppladdningen "sharar" du bara bilderna med oss på forumet - busenkelt.:banana

//Björn

Nästa gång kan du ladda upp dem på Nikons gratistjänst myPicturetown.com helt gratis, dessutom i en storlek som passar webben. Efter uppladdningen "sharar" du bara bilderna med oss på forumet - busenkelt.:banana

//Björn

när ni kan tanka dem av mig stället? :banana

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP