2009-års bandagar med www.banåkning.nu

Men då kan ni ju ta en grillkorv med mig där :tummenupp kommer nog mer eller mindre campa där :D

Ska ringa adressändring och ändra till "sandfållan"...

Men då kan ni ju ta en grillkorv med mig där :tummenupp kommer nog mer eller mindre campa där :D

Ska ringa adressändring och ändra till "sandfållan"...
Men du kommer inte kunna köra, glömde jag säga det när jag var förbi och hälsade på? Din hoj kommer agera som reservdels maskin åt min :tummenupp

Campa i sandfållan kommer jag visst kunna göra, oavsett hur mycket delar du nu tror du ska plocka. :mattias

Nu får ni väl för böveln se till å fixa en körning på Motopark till sommaren! :D

Om man blir skickad till "blandade körningar" när man markerar ett val så antar jag att antalet tillgängliga platser är slut!?

(trodde först det var dålig kompabilitet med Safari, men när även FireFox spelar spratt med en så misstänker jag att det är meningen!?)

Om man blir skickad till "blandade körningar" när man markerar ett val så antar jag att antalet tillgängliga platser är slut!?

(trodde först det var dålig kompabilitet med Safari, men när även FireFox spelar spratt med en så misstänker jag att det är meningen!?)

Det verkar vara som du säger, att är det slut så blir man bortdirigerad...

Du har så rätt, finns det platser kvar så ser man lager status till vänster på den/grupp man har valt.:tummenupp

Sidan funkar utmärkt, men du kan ha valt en körning tex i maj och där är det just nu fullt.

Problemet är att det inte framgår tydligt att det är fullt. Tog mig själv en stund att fatta det då jag bara kom till en annan sida hela tiden. Men det e väl enkelt å fixa misstänker jag.

Är det förresten klart att backlund kommer till Mittsverige i sommar?

Nyheter
Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!