2008?

Min personliga åsikt är att ssemse kommer att ha ca 20-30 körningar som vanligt nästa år också. Denna åsikt baseras på att jag har tittat i min kristallkula:)

Last edited:
Min personliga åsikt är att ssemse kommer att ha ca 20-30 körningar som vanligt i år också. Denna åsikt baseras på att jag har tittat i min kristallkula:)

Vad jag vet ljuger den aldrig :tummenupp
Dessutom tror jag att det kommer lösa sig till det bästa.

F#n, va det finns många som tolkar på inlägg, som hade dom varit en tøs! Det finns ju ingen som vet nåt, tror ni inte att styrelsen hade meddelat körningerna om dom var klar:va Varför skulle föreningen på nåt sätt försöka dölja datum om dom fanns? Dom försöker ju göra allt vad dom kan för att fixa så många körninger som möjligt, vist f#n är det roligt för dom att göra ett frivilligt job og använda så mycket tid på möter och allt sånt för att vi alla ska få köra, när folk ändå bara gnällar och kanske inte tycker det är lönt att betala in avgiften... Men vadå så låt bli! Om frågan är om man då ska vara passiv... -200,- spänn skillnad på aktiv och passiv. Då får man väl bara fundera om det är lönt att betala 200,- för att få möjligheten överhuvudtaget att kunna köra. Hur svårt kan det vara:rolleyes:

F#n, va det finns många som tolkar på inlägg, som hade dom varit en tøs!
Då får man väl bara fundera om det är lönt att betala 200,- för att få möjligheten överhuvudtaget att kunna köra. Hur svårt kan det vara:rolleyes:

Hej håller med dig!

För min del spelar det ingen roll om när det blir körningar bara jag får chansen att köra ett par gånger nästa år i mitt lugna tempo.
Jag tycker också att styrelsen och alla andra inblandade (inte att glömma) gör ett kanonjobb som lägger så mycket tid på oss andra som bara hänger på och njuter.

Sen ska man inte ta det skrivna ordet med så stort allvar utan jag tycker ni ska disskutera detta under en :fyllisar fest.

Ha det bra alla där ute och ta det lugnt ni som trotsar kylan och fortfarande kör.

Medlem X får ett drygt svar om att läsa FAQ på hemsidan (som han/hon redan läst men som tyvärr inte innehöll ALLA fakta utan enbart en delmängd).

Medlem y, z, & m frågar därefter exakt samma sak i samma tråd.

Vilket är enklast?

hur gamla är medlem Y, z ? :confused:

M vet vi redan . :tungan

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...