2008 Kawasaki Zx10-r

andjim

Ny medlem
Gick med
11 Jul 2006
Hoj
KTM ?
Här kommer en färsk bild på nästa års
Kawasaki värsting...kanske kan vara photoshop...
men ser grym ut......

Bifogat

• zx10r-2008.jpg
    zx10r-2008.jpg
    27.6 KB · Visningar: 819
De där svarta plastpanelerna de sprängt in här och var tillför inte direkt något :3freak

Usch alltså... Jag tycker inte att Kawasaki har lyckats med en enda Ninjamodell.. :näsblod
Kan inte hjälpa det, men jag tycker helt enkelt inte att de är snygga...:gnissla :rolleyes:

Usch alltså... Jag tycker inte att Kawasaki har lyckats med en enda Ninjamodell..
Kan inte hjälpa det, men jag tycker helt enkelt inte att de är snygga...

Tycker Kawasaki alltid har ändrat utseendet på sina hojar och inte hålt fast vid en och det är bra. Denna var ju hur snygg som helst gillar gälarna:yoparty

Last edited:
Själv kör jag en zx10r-05 och har haft en -04 tidigare. tycker det är en grym hoj på alla vis.
Men jag måste säga att jag aldrig ens funderat på att byta till en -06 eller -07 och detta enbart p.g.a utseendet på dom. Men nu finns det ju hopp om att man kan fortsätta köra zx10r.:tummenupp
Det blir en zx10r -2008 nästa gång jag byter:yoparty

Mvh Bananen:banana

Den var bra mycket snyggare än 07:an iallafall, men den slår inte en ninja från 04-05

skönt att slippa 07:an pipor under sadeln.. såg så förbannat klumpigt ut på den.

Har siktet inställt på en zzr1400, men zx10:an har jag alltid gillat. Även den med blåset under sadeln. Kanske för att man är trogen namnet?

Halla, det har med luftmotstand att gora vet du val:huvet
Alltsa sedan gammalt, ju mer svart man har pa hojen desto snabbare hoj, viste du inte?:va

Nästan rätt där....desto mer kolfiber man har på hojen desto snabbare hoj och kolfibern ska ha svart aktig kulör.

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman